Goeie aanpak, in dit soort cyclo's in het hooggebergte kan je in het laatste derde nog erg veel tijd verliezen of winnen.NuitKor schreef: ↑08 jun 2023 09:29
Lastig...als ik top 100 zou rijden zou ik daar zeer tevreden mee zijn. Ik ga mij vooral focussen op het proces en wat voor uitslag daar dan bij hoort zie ik daarna wel. Ik ken mezelf, als ik te geforceerd een uitslag wil rijden, fiets ik mezelf in het het 1e deel over de kop.
Marmotte 2023
Bij georganiseerde deelnames heb je vaak dat de organiserende partij op een aantal plekken op het parcours een eigen bevoorrading heeft staan zodat je gewoon je eigen spullen kunt pakken ipv wat er nog over is op de posten van La Marmotte.
Ik was in 2021 daar met een groep, en toen heb ik net buiten Valloire gestaan met de auto met bidons en repen/gels voor diegene van onze groep die de Marmotte reden. Iemand anders stond aan de voet van de Alpe. Idealiter was er nog iemand geweest in het geneutraliseerde gedeelte van de afdaling van de Glandon, maar dat lukte helaas niet.
Als je niemand hebt zou je kunnen overwegen om de dag van tevoren ergens op de route spullen in de bosjes te verbergen en hopen dat niemand ze vindt
Ik was in 2021 daar met een groep, en toen heb ik net buiten Valloire gestaan met de auto met bidons en repen/gels voor diegene van onze groep die de Marmotte reden. Iemand anders stond aan de voet van de Alpe. Idealiter was er nog iemand geweest in het geneutraliseerde gedeelte van de afdaling van de Glandon, maar dat lukte helaas niet.
Als je niemand hebt zou je kunnen overwegen om de dag van tevoren ergens op de route spullen in de bosjes te verbergen en hopen dat niemand ze vindt
Je bedoelde tegen betaling eten bij iemand onderbrengen die het aangeeft?
Ik weet dat tour de vacances dit bied in pakket met startbewijs samen. Maar je kunt ze misschien contacten wat mogelijkheden en kosten zijn..
En 750 bidon doen. Beter dan extra stoppen, Al is het maar om die over je hoofd te kunnen kiepen op de alp als het er weer eens 40 graden is
Bedankt, ik ga eens even rondvragen bij wat bekenden.Critic schreef: ↑08 jun 2023 14:07Ik weet dat tour de vacances dit bied in pakket met startbewijs samen. Maar je kunt ze misschien contacten wat mogelijkheden en kosten zijn..
En 750 bidon doen. Beter dan extra stoppen, Al is het maar om die over je hoofd te kunnen kiepen op de alp als het er weer eens 40 graden is