Yep. Was even ter onderstreping van Pinjo dat alles te koop is
Wielerseizoen 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Serieus: als ik Evenepoel nu zie rijden snap ik de keuze om niet naar de Tour te gaan. Hij is ogenschijnlijk nog niet in topvorm.
Hij zou met de druk van heel Belgie op zijn nek 3 mentaal heel zware weken krijgen.
Hij zou met de druk van heel Belgie op zijn nek 3 mentaal heel zware weken krijgen.
Less is bore
Daar moet hij zich overzetten. Dat zal hij moeten leren aanvaarden, anders belandt hij in hetzelfde (sukkel)straatje als Dumoulin. Die is er ook onderdoor gegaan, omwille van de torenhoge verwachtingen.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2023 20:56 Serieus: als ik Evenepoel nu zie rijden snap ik de keuze om niet naar de Tour te gaan. Hij is ogenschijnlijk nog niet in topvorm.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Bij Remco zit er toch wel een sterke kop op hoor! Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel goed er mee omgaan: hou de druk maar even weg en laat hem rijpen!
Ik vond hem vandaag toch ook weer super goed rijden, toch nog even in de aanval gaan terwijl de conditie nog niet optimaal is. Het getuigt van mentaliteit en van ambitie. Hulde voor dit soort renners en hulde voor de begeleiding die hem wat proberen te beschermen!
Ik vond hem vandaag toch ook weer super goed rijden, toch nog even in de aanval gaan terwijl de conditie nog niet optimaal is. Het getuigt van mentaliteit en van ambitie. Hulde voor dit soort renners en hulde voor de begeleiding die hem wat proberen te beschermen!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dat is wat hij zelf ook zegt.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2023 20:56 Serieus: als ik Evenepoel nu zie rijden snap ik de keuze om niet naar de Tour te gaan. Hij is ogenschijnlijk nog niet in topvorm.
En dat is juist wat mij zo tegen staat aan de Belgische media.
Iedereen kan zo onder druk gezet worden dat de druk te veel wordt. In mijn ogen is het ook niet de taak van de renner om de druk binnen de grenzen van het mogelijk te houden. De ploeg kan daar toch ook zeker zijn rol in spelen. Bij Dumoulin was die er niet toen de eerste "burn out" zich aandiende. Het is algemeen geweten dat je jaren nodig kan hebben om te bekomen van een stevige burn out, profrenner is dan waarschijnlijk niet de plek waar je terug "rustig aan de slag" kunt terwijl je die laatste hardnekkige procentjes nog zit te verwerken.
Bij Evenepoel neemt de ploeg wel een deel van die druk weg door bv. zo strak vast te houden aan dat meerjarenplan. Ik vind dat net een goede zaak, je wilt toch elk talent behoeden van een Dumoulin scenario?
Inderdaad, als hij in de TdF aan de start zou komen en niet presteert, dan zullen ze hem gewoon keihard neersabelen.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2023 20:56 Serieus: als ik Evenepoel nu zie rijden snap ik de keuze om niet naar de Tour te gaan. Hij is ogenschijnlijk nog niet in topvorm.
Denk ook vanaf jongs af aan al veel aandacht gekregen op welke manier dan ook zeker niet bevorderlijk is voor jezelf.Social media heeft daar best invloed op samen met de opruiende media.
Hij is pas 23 jaar dat wordt nog wel eens vergeten.
Hij is pas 23 jaar dat wordt nog wel eens vergeten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.