Hoezo heeft hij iets goed te maken?’Ik denk dat vdPoel in de ritten die hij uitkiest flink gaat huishouden. De Tour is een hoofddoel dit jaar en hij heeft wat goed te maken na de vorige keer.
tour 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Vorig jaar trapte hij vierkant en stapte zelfs uit.
-
- Forum-lid HC
Volgens mij gaat ie het WK MTB ook doen.
Ik zie hem ook best weer uitstappen na twee weken en waarom ook niet.
Hij heeft over meerdere dagen niet de motor van bv VA
Nu moet ik ook zeggen dat ik het parcour nog niet heb gekeken en niet goed weet waar de etappe zitten voor dat type renner.
Ik zie hem ook best weer uitstappen na twee weken en waarom ook niet.
Hij heeft over meerdere dagen niet de motor van bv VA
Nu moet ik ook zeggen dat ik het parcour nog niet heb gekeken en niet goed weet waar de etappe zitten voor dat type renner.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat VDP wel naar Parijs gaat hoor. Ook als soort van training om inhoud te vergroten.
Less is bore
Hij geeft zelf aan de Tour te willen uitrijden, dus daar gaan we dan maar van uit. Op de zaterdag voor Parijs staat nog wel een flinke rit in de Vogezen in de planning. Finale Petit-Ballon, Platzerwasel, finish Le Markstein. Uit m`n hoofd zijn de dagen ervoor wel te doen.
Ik zat even te kijken wat verschillende wedkantoren vinden van de kansen op winst. En dan zijn er 2 mega kanshebbers met weddenschappen van 5/6, 8/11, 20/21 etc
Jonas Vingegaard
Tadej Pogacar
Dat is 20 euro inzetten en 21 uitgekeerd krijgen bij gele trui winst. Alleen deze 2 renners worden zo hoog ingeschat.
En dan volgt er nog een pak renners met ingeschatte kansen varerend van 30/1 tot 60/1:
Jai Hindley
Tao Geoghegan Hart
Enric Mas
David Gaudu
Mattias Skjelmose
Richard Carapaz
Adam Yates
Ben OConnor
Joao Almeide
Romain Bardet
Simon Yates
Is wereld echt zo zwart wit? Of gaat echt 1 van die 2 met geel naar huis en rijdt de rest voor p3?
Jonas Vingegaard
Tadej Pogacar
Dat is 20 euro inzetten en 21 uitgekeerd krijgen bij gele trui winst. Alleen deze 2 renners worden zo hoog ingeschat.
En dan volgt er nog een pak renners met ingeschatte kansen varerend van 30/1 tot 60/1:
Jai Hindley
Tao Geoghegan Hart
Enric Mas
David Gaudu
Mattias Skjelmose
Richard Carapaz
Adam Yates
Ben OConnor
Joao Almeide
Romain Bardet
Simon Yates
Is wereld echt zo zwart wit? Of gaat echt 1 van die 2 met geel naar huis en rijdt de rest voor p3?
Live fast; die young. mijn blog
Volgens mij wel, maar dat is eigenlijk wel vaker zo. In de meeste grote rondes zijn er vaak toch ook maar 2 of 3 favorieten? Daar komt dan nog een renner uit die 2e groep bij die -relatief ten opzichte van de rest- bovengemiddeld presteert.
Wie van die 2e groep namen zou je dan verwachten een Vingegaard of Pogacar écht onder druk te kunnen zetten?
Wie van die 2e groep namen zou je dan verwachten een Vingegaard of Pogacar écht onder druk te kunnen zetten?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tenzij in de tour Roglic of Kelderman meedoet, die valkans is best groot
Less is bore