Alles over vakanties op én met de fiets

Routeplanner fietsersbond

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4930
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 31 mar 2011 00:08

Bij deze wil de site van de fietsersbond http://www.fietsersbond.nl/fietsroutepl ... index.html even onder de aandacht brengen.
De route planner is echt goed bruikbaar, vandaag van Staphorst naar Boskoop gefietst, route uitgedraaid en bijna foutloos gereden.
Eigenlijk heb je alleen de volg order van de knooppunt nummers nodig.
Hier en daar zijn nog wat verbeter punten maar voor wie geen Garmin heeft is dit een goede en goedkope alternatief.

honza
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2008 17:39

honza 31 mar 2011 22:38

En voor wie wel een Garmin heeft: de route kan als GPX worden geëxporteerd.

Heb ik goede ervaringen mee...

zeun
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2010 19:06

zeun 31 mar 2011 22:48

Ik maak al vele jaren tevreden gebruik van de knooppunten! Maar vooral voor de wielrenner zijn er wel nadelen. Het is op een mooie dag in het weekend of vakantie vaak veel te druk op de routes om goed te kunnen knallen. Soms kom je onverharde stukken tegen, ook als de kaart aangeeft van niet.

Vorig jaar nog een rit Eindhoven - Zeist gereden alles via knooppunten. Ging foutloos! Alleen wel met de crosshybride gereden en dat was maar goed ook. ;)

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 01 apr 2011 00:17

Om te knallen natuurlijk niet handig, wel voor de lange duurtraining.. Gewoon even een aantal nummers op je hand schrijven en gaan... Vorig jaar van IJsselstein naar Drachten gefietst met slecht een klein briefje in mijn rugpand met daarop een aantal knooppunten als handleiding :) geweldig leuk om voor te bereiden. Zodra het weer wat beter is ga ik 'm omgekeerd doen :)


Plaats reactie