Weer ziet er goed uit. In de ochtend nog fris, loopt langzaam op naar 24 graden.
Heb al foto’s gezien van zandpaden, daar kan geen strand tegenop. Nu nog even kijken wat ik met de bandenspanning ga doen. Ik rij nog met binnenbanden dus morgen even wat proberen.
Bartje200 - Editie 2023
Gelukkig was het de eerste uren wat bewolkt maar zo tegen elven begon die koperen ploert wel wat te branden. Altijd een beetje last hebbende van de warmte vond ik deze editie zwaarder dan die van vorig jaar. Met name de twee loopstukken (Anloo/Annen-viaduct N34 en Drouwen) hakten er in. De laatste kilometers ook nog een leegloper maar daar kon ik gelukkig mee finishen.
Grappig: vorig jaar #388 en dit jaar #384 met dit jaar 09.38 uur (iets langzamer dan vorig jaar). Van de cyclo’s (om het wel een beetje in perspectief te zien).
Gisteren wist ik zeker dat het mijn laatste was maar vandaag ben ik al weer wat verbeterpunten aan het evalueren!
Grappig: vorig jaar #388 en dit jaar #384 met dit jaar 09.38 uur (iets langzamer dan vorig jaar). Van de cyclo’s (om het wel een beetje in perspectief te zien).
Gisteren wist ik zeker dat het mijn laatste was maar vandaag ben ik al weer wat verbeterpunten aan het evalueren!
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Was mijn eerste keer dit jaar. Gefinisht in 9:50 uur. Had achteraf wel wat sneller gekund, maar na punt Zuidlaren kreeg ik een dip. Ik moest eten, maar kreeg niks weg. Na rustpunt Gieten ging het alweer beter, maar voor de zekerheid toch op hartslag uitgereden om er voor te zorgen dat ik het zou halen. Ik ken de omgeving bij Ees aardig goed, maar er leek geen einde meer te komen aan het laatste stuk single track.
Inderdaad zwaar stuk om te lopen bij Annen/N34, maar bij Drouwen heb ik niet hoeven lopen.
Volgend jaar weer!
Inderdaad zwaar stuk om te lopen bij Annen/N34, maar bij Drouwen heb ik niet hoeven lopen.
Volgend jaar weer!
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Is dat de netto of bruto tijd voor jullie? Op het 160km punt reden we nog 25 gemiddeld. Had het idee om hem in 8 uur rijtijd te doen. Helaas werd de warmte te gek en begon ik echt last van mijn maag te krijgen. Beetje koelen bij de laatste EHBO post en daarna uitgefietst. Vriend van mij had na 3-4km al lek Gelukkig wel kunnen pluggen.
In mijn geval is het de chip-time zoals als uitslag staat vermeld op de website van Bartje200. Dat is dan incl. stilstaan op verzorgingsposten en bij de recreatieplas onder een boom om te recupereren.
Ps: kijk net even op de strava van een paar top10 rijders. Die hebben verschil tussen beweeg- en verstreken tijd allemaal binnen de 1 minuut.
Ps: kijk net even op de strava van een paar top10 rijders. Die hebben verschil tussen beweeg- en verstreken tijd allemaal binnen de 1 minuut.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Ja in een wedstrijd is het niet stilstaan, dat kost tijd. Verzorgers langs de kant die je bidons etc. aangeven. Voor de rest is het gewoon rammenVeen schreef: ↑19 jun 2023 15:47 In mijn geval is het de chip-time zoals als uitslag staat vermeld op de website van Bartje200. Dat is dan incl. stilstaan op verzorgingsposten en bij de recreatieplas onder een boom om te recupereren.