Wielerseizoen 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
5x?
Beginner, mag nog niet in de schaduw van Longo staan
Beginner, mag nog niet in de schaduw van Longo staan
Less is bore
als je niet beseft dat in abnormale omstandigheden renners als mathieu vooral en wout nog soms kunnen corrigeren waar n ander dat niet meer kan of met veel meer zelfzekerheid rondfietsen op bvb gladde of bochtige parcours waardoor ze dus ook de correcte lijnen rijden dan zwijg ik verder maar beter. Of je hebt me verkeerd begrepen kan ook.MarkVeenstra schreef: ↑24 jun 2023 08:45 Wat heeft dat vergelijken met 'stuurwonders' en veldrijder er nou mee te maken? Alsof dat de enige zijn die daar recht bleven.
Beelden van voren zie je dat remco net even te hard aan komt voor de condities op dat moment. Bij die condities zitten de weg, de regen, zijn banden, bandendruk en zijn gewichtsverdeling. Kan gebeuren, vind ik eigenlijk geen grote fout van hem, en in zoverre is het dus pech dat zijn voorkant weg glijd.
Mocht hij nog een tikje aan zijn voorrem gezeten hebben, is het wel meer een eigen fout. Goede schijfremmen, remmen lekker hard, maar als je band geen grip heeft ga je glijden. Maar goed, dat kan ik niet zien op de beelden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wat maakt het uit? 4 de of 2 de.
De eerste plaats had hij toch niet meer gehaald.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En Demi deed maar weer eens een huiltje na de finish….
Less is bore
Goede renster hoor, maar dat gedoe altijd na de finish.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
-
- Forum-lid
Topwijf die Demi, het rood wit blauw zal haar goed staan.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar zonder Demi hadden we nu gezegd dat de dominantie van het Nederlands vrouwenwielrennen als een kaartenhuis in elkaar was gedonderd. Toch wel knap om die last op je schouders te dragen.
Op persoonlijk vlak kan ik er weinig over zeggen. De aanvaller heeft gewonnen en dat is sowieso mooi.
Op persoonlijk vlak kan ik er weinig over zeggen. De aanvaller heeft gewonnen en dat is sowieso mooi.
Campagnolo Ultra Dork