Wielertransfers 2023/2024
Een sprinter wil naar de Tour en QS heeft Evenepoel en Merlier al.
Ik denk dat het regime zelf geen probleem is voor Fabio. De vraag is eerder of ze de sterkste lead out mannen kunnen vasthouden nu ze weten dat ze de komende 3 seizoenen tweede viool spelen in een strak keurslijf.
Ik denk dat het regime zelf geen probleem is voor Fabio. De vraag is eerder of ze de sterkste lead out mannen kunnen vasthouden nu ze weten dat ze de komende 3 seizoenen tweede viool spelen in een strak keurslijf.
Campagnolo Ultra Dork
Welshford vertrekt bij DSM. Dus dan heb je geejn echte concurrent in de ploeg en weet je zeker dat je de kopman bent. Ik snap Fabio wel.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16465
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Rijden Van Aert en co volgend jaar ook voor een sjeik?
The largest architectural project in the world, NEOM City from Saudi Arabia, is exploring the possibility of taking over the main sponsorship of Jumbo-Visma from 2024.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Het schijnt nogal een ethisch verantwoord bedrijf te zijn. Althans, voor zover dat mogelijk is in dat land.
Ze zetten in op 100% fossielvrij en klimaatneutraal voor heel het land binnen afzienbare tijd.
Lijkt me een behoorlijke opgave bij zo’n oliestaat…
Ze zetten in op 100% fossielvrij en klimaatneutraal voor heel het land binnen afzienbare tijd.
Lijkt me een behoorlijke opgave bij zo’n oliestaat…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16465
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Wel helemaal off-topic, maar toch.
Net als "groen" en "divers" en .....
Dat is bij heel wat bedrijven enkel voor de facade omdat het in het huidige tijdsbeeld goed zou staan en ze zo heel wat subsidie's en andere vooral geldelijke voordelen krijgen.
Recycleren enkel als het voordeliger is dan verbranden/storten.
Mindervaliden aannemen omdat er quota bestaan en ze subsidie krijgen.
Het "vuile" deel van het bedrijf uit besteden.
De meeste onderhoudsfirma's zijn heel divers, zolang het maar "goedkope" werkkrachten zijn omdat de "ethische" bedrijven vooral naar de prijs kijken.
Bedrijven die gebruik maken van elk bestaand achterpoortje omdat het "kan".
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Lijkt me gezellig.
Ik snap wel wat je zegt hoor en voor het overgrote deel denk ik dat je gelijk hebt.
Maar ik wou maar aangeven dat de doelstelling van dit bedrijf toch heel ambitieus is. Dat is iets anders dan wat jij aanhaalt, als dit bedrijf zijn ambitie niet nakomt is dat direct zichtbaar en kunnen ze daarop afgerekend worden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind