Vervelende tik
-
- Forum-lid
Daar kan je lang naar zoeken inderdaad. Als ik quicklinks gebruik, vervang ik ze wel altijd gelijk met de ketting. Ze rekken/slijten gewoon mee met de ketting.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Maar je fiets heeft well lekker onderhoud gehad
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Pino . . . . ? een kettingslot is Vlaams voor een snelsluiting . . . . . . bij gebrek aan iets beters in België zitten die Vlamingen allemaal op dit Nederlands forum.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Mooi fietsslot !
https://www.suprabazar.be/kmc-kettingsl ... t-11828051
fietsslot = slot om fiets mee vast te maken . Opgepast kan een uit een ketting bestaan !
kettingslot(je) = slot om een ketting vast te maken/sluiten
Laatst gewijzigd door sillah75 op 27 jun 2023 08:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Bij mij ook zo een vervelende tik. Bij FM geweest, fiets moest groot onderhoud krijgen, casette, ketting, voorbladen groot en klein vervangen...
Ben er trouwens gebleven bij de FM, hij gaat testritje maken en zegt tik is nog niet weg. Hij beweegt de AD en daar is het, de letterlijke woorden van hem toen, "dit is een ziekte van Sram", AD eraf beetje vet ertussen en gedaan was de "tik". Hopelijk een tip voor velen hier. A ja en ook 480€ lichter.
Ben er trouwens gebleven bij de FM, hij gaat testritje maken en zegt tik is nog niet weg. Hij beweegt de AD en daar is het, de letterlijke woorden van hem toen, "dit is een ziekte van Sram", AD eraf beetje vet ertussen en gedaan was de "tik". Hopelijk een tip voor velen hier. A ja en ook 480€ lichter.
Specialized Sl7 pro Sram Force
Ik kan mij niet voorstellen dat het Algemeen Dagblad iets met jouw tik te maken heeft.CDBE schreef: ↑28 jun 2023 09:59 Bij mij ook zo een vervelende tik. Bij FM geweest, fiets moest groot onderhoud krijgen, casette, ketting, voorbladen groot en klein vervangen...
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless