Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Ik heb wel foto's van de rommel. Van de keuken (aanrecht)naar de living (tafel en opbergvakken) naar de gang en de badkamer. Vervolgens boven; zijn slaapkamer, en wat daar niet meer bijkan op een hoop gewierd op de zolder, vlak bij de ingang.
Ik was helemaal vergeten om kaartjes te kopen voor Iron Maiden in juli.
Gisteren tijdens het concert van Kiss een klein "oja, stom, stom, stom"- momentje.
Dus vanochtend maar gekeken of er nog wat te krijgen was.
Maar helaas, de Ziggodome was uitverkocht.
En omdat ik de andere ticketsbureaus zakkenvullers vind maar eens over de grens gekeken.
En in Antwerpen waren nog wat plekjes over.
Dus maar gelijk een hotel in het centrum geboekt zodat we er een paar leuke dagen van kunnen maken.
Na Metallica en Kiss wordt dit de derde "grote" band dit jaar, waar ik volwassen en oud mee geworden ben.
Gisteren tijdens het concert van Kiss een klein "oja, stom, stom, stom"- momentje.
Dus vanochtend maar gekeken of er nog wat te krijgen was.
Maar helaas, de Ziggodome was uitverkocht.
En omdat ik de andere ticketsbureaus zakkenvullers vind maar eens over de grens gekeken.
En in Antwerpen waren nog wat plekjes over.
Dus maar gelijk een hotel in het centrum geboekt zodat we er een paar leuke dagen van kunnen maken.
Na Metallica en Kiss wordt dit de derde "grote" band dit jaar, waar ik volwassen en oud mee geworden ben.
Zonnebril, wel handig in deze tijden, en een pet, ook handig.
En een zak snelcement om de laatste kleine scheurtjes in de kelder te dichten. Van het weekend even klussen.
En een zak snelcement om de laatste kleine scheurtjes in de kelder te dichten. Van het weekend even klussen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Google Pixel 7a
Laatst gewijzigd door Xtrancer op 04 jul 2023 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Handige reistips met een baby go-kids.nl voor elke dag!
Een Bullit Hunt 125s
Ik was een brommer voor dochterlief aan het zoeken, en bleef mooie moto's tegenkomen...
Dit is de brommer van dochterlief geworden trouwens
Ik was een brommer voor dochterlief aan het zoeken, en bleef mooie moto's tegenkomen...
Dit is de brommer van dochterlief geworden trouwens
Idd. Zat al jaren in m'n hoofd om na zoiets te kopen.
Laatste moto zo'n 10-12 jaar geleden verkocht. Maar het bleef kriebelen.
Retro look met moderne techniek.
Laatste moto zo'n 10-12 jaar geleden verkocht. Maar het bleef kriebelen.
Retro look met moderne techniek.
Kaartjes Rolling Stones tentoonstelling