Cube
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Omdat je er naar vraagt.
Doe mij maar zwart en alle variaties van zwart.
Effen kunststof met een klein kleur accentje, of carbon UD of 4K blinkend of mat.
Op mijn racefiets heb ik Lightweight Edelhelfer en op mijn MTB de Elite Rocko
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mocht Eeltje in de buurt van Eindhoven wonen dan heb ik nog wel (gratis) 2 elite bidonhouders zwart met een oranje accent.
Waren ooit bedoeld voor een witte cube maar helaas is die fiets er bij mij nooit gekomen.
Mooie fiets in ieder geval.
Dat geldt ook voor de blauwe erboven overigens.
Waren ooit bedoeld voor een witte cube maar helaas is die fiets er bij mij nooit gekomen.
Mooie fiets in ieder geval.
Dat geldt ook voor de blauwe erboven overigens.
-
- Forum-lid HC
Persoonlijk vind ik de blauwe van Patrick inderdaad niet heel stijlvol. Dat voornamelijk omdat de kleur blauw totaal anders is dan het blauw op het frame.
Bij Eeltje vind ik het oranje wel passen. (Maar ik ben dan ook een liefhebber van de kleur oranje)
Bij Eeltje vind ik het oranje wel passen. (Maar ik ben dan ook een liefhebber van de kleur oranje)
Zoals al gemeld, ik ben een absolute beginner, zowel met het elektronisch schakelen als met de schijfremmen. (Maar wel ong 35 jaar fietservaring)
Vandaag voor de eerste keer achterwiel van de Cube terug geplaatst.
Ik vind dat niet gemakkelijk. Enerzijds ook nog wat bang om de Force Achterderailleur verkeerd te manipuleren, anderzijds om de lak te beschadigen.
Al doende leert men zeker.
Vandaag voor de eerste keer achterwiel van de Cube terug geplaatst.
Ik vind dat niet gemakkelijk. Enerzijds ook nog wat bang om de Force Achterderailleur verkeerd te manipuleren, anderzijds om de lak te beschadigen.
Al doende leert men zeker.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik denk het wel, de Agree heeft een 62% carbon frame waar de litening, net als de TT en sommige cross frames een 68% carbon frame heeft
CUBE gebruikt twee verschillende varianten: C:62 en C:68. Hierbij bestaat het eerstgenoemde uit 62% carbon en de laatste uit 68% carbon. Een fiets met C:68 bevat dus nog minder hars en nog meer carbon in de materiaalmix, wat het materiaal nog lichter en stijver maakt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend