Terugreis Dolomieten.
Lindau is helemaal niet zo'n gek idee. Heb ik eens een tussenstop gemaakt op weg naar Gardameer.
Als je net in Oostenrijk gaat zitten betaal je voor een pensioen/B&B geen fluit.
Dagje daar in de bergen wandelen. Lekker breed zonder gevaarlijke afgronden dus ideaal voor kids.
Zijn wandelingen van een paar km tot een hele dag. Mooie natuur en prachtig uitzicht over de Bodensee
Dagje Lindau met het restaurant met al die sportwagens. Echt bizar. Stoomteinen en met de waterfiets een rondje om de stadsmuur.
Als je net in Oostenrijk gaat zitten betaal je voor een pensioen/B&B geen fluit.
Dagje daar in de bergen wandelen. Lekker breed zonder gevaarlijke afgronden dus ideaal voor kids.
Zijn wandelingen van een paar km tot een hele dag. Mooie natuur en prachtig uitzicht over de Bodensee
Dagje Lindau met het restaurant met al die sportwagens. Echt bizar. Stoomteinen en met de waterfiets een rondje om de stadsmuur.
En de route van de Highlander radmarathon rijden.(Afgelast 2023)Gastheerg schreef: ↑06 jun 2023 12:47 Lindau is helemaal niet zo'n gek idee. Heb ik eens een tussenstop gemaakt op weg naar Gardameer.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Zeker een aanrader, in 2021 nog gereden. Waarom is die in 2022 en 23 afgelast?nijkie schreef: ↑06 jun 2023 14:18En de route van de Highlander radmarathon rijden.(Afgelast 2023)Gastheerg schreef: ↑06 jun 2023 12:47 Lindau is helemaal niet zo'n gek idee. Heb ik eens een tussenstop gemaakt op weg naar Gardameer.
Geen idee,Arlberg giro andere bekende route.Sowieso prachtig en vooral een rustig gebied.1094 schreef: ↑06 jun 2023 15:18Zeker een aanrader, in 2021 nog gereden. Waarom is die in 2022 en 23 afgelast?nijkie schreef: ↑06 jun 2023 14:18En de route van de Highlander radmarathon rijden.(Afgelast 2023)Gastheerg schreef: ↑06 jun 2023 12:47 Lindau is helemaal niet zo'n gek idee. Heb ik eens een tussenstop gemaakt op weg naar Gardameer.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Arlberg Giro overweeg ik te gaan rijden.
ECHTER
Houd er rekening mee dat de Arlbergtunnel de hele zomer gesloten is wegens onderhoud. Meer info hier.
M.b.t. de Highlander Marathon vond ik het volgende terug op CycloWorld
ECHTER
Houd er rekening mee dat de Arlbergtunnel de hele zomer gesloten is wegens onderhoud. Meer info hier.
Bericht van juli 2022.De Highlander Radmarathon is helaas afgelast. De organisatie meldt problemen te hebben genoeg personeel en vrijwilligers te krijgen. Deze Oostenrijkse cyclo zou plaatsvinden op 7 augustus.
Arlbergpas is prima te rijden,maar de start van de Arlberg giro is direct berg op.https://arlberg-giro.com/at/anmeldung/s ... ehenprofilhavana schreef: ↑07 jun 2023 11:46 Arlberg Giro overweeg ik te gaan rijden.
ECHTER
Bericht van juli 2022.De Highlander Radmarathon is helaas afgelast. De organisatie meldt problemen te hebben genoeg personeel en vrijwilligers te krijgen. Deze Oostenrijkse cyclo zou plaatsvinden op 7 augustus.
Wel een schitterende omgeving bij mooi weer.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
En de Arlbergpass is momenteel in klimmende richting voor fietsers dicht vanwege het vele verkeer dat nu over de pas gaat. Schijnt niet de hele zomer te zijn, maar zeker tot eind juni wel.nijkie schreef: ↑07 jun 2023 13:48Arlbergpas is prima te rijden,maar de start van de Arlberg giro is direct berg op.https://arlberg-giro.com/at/anmeldung/s ... ehenprofilhavana schreef: ↑07 jun 2023 11:46 Arlberg Giro overweeg ik te gaan rijden.
ECHTER
Wel een schitterende omgeving bij mooi weer.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Bij de laatste editie van de Highlander Radmarathon is een dode gevallen. Daarna is hij niet meer georganiseerd. Ze hadden het al lastig de laatste jaren. Ik zie dit evenement niet meer terugkomen.1094 schreef: ↑06 jun 2023 15:18Zeker een aanrader, in 2021 nog gereden. Waarom is die in 2022 en 23 afgelast?nijkie schreef: ↑06 jun 2023 14:18En de route van de Highlander radmarathon rijden.(Afgelast 2023)Gastheerg schreef: ↑06 jun 2023 12:47 Lindau is helemaal niet zo'n gek idee. Heb ik eens een tussenstop gemaakt op weg naar Gardameer.
Fraaie route.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Het rondje met de klok mee fietsen best?
De meesten zijn het erover eens dat met de klok mee fietsen het mooiste is. Vooral om de Campolongo en de Pordoi van die kant mooier zijn. Rijd je andere kant op is eigenlijk alleen de Gardena mooier. De rest is minder of gelijk.
Ja zo heb ik dat in de zomer van 2022 ook ervaren.