tour 2023
-
- Forum-lid
Toch heeft Wuyts een punt. In de achtervolging werd het werk opgeknapt door Kelderman en Kuss, en met name die laatste rijdt op het vlakke minder dan een deuk in een pakkie boter. Had Vingegaard zich in dienstgesteld van WvA en ook wat kopbeurten voor zijn rekening genomen dan had je én een wat meer gemotiveerde WvA én veel meer verbondenheid in het team. Nu was had vooral met angst en beven heel defensief het boekhoudkundige programma volgen van de energierekening; wel mee schuiven en vervolgens nee-schudden. Veel bravoure zat er niet bij. Afijn, Jumbo vs UAE: 0 - 1.
Het doel ligt over 3 weken. Dan ga je nu geen energie verspillen.
-
- Forum-lid
Misschien jammer van de ritzege maar Van Aert en VDP kwamen gewoon tekort. Nu mag UAE al controleren. Denk dat chagrijn bij Jumbo wel meevalt. Komende zondag gaan we het zien denk ik. De Pyreneeënritten lijken me voor het klassement niet lastig genoeg. Mijn 2 centen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wie denkt dat Vingegaard energie gaat/moet verspillen voor de eventuele ritzege van een ploegmaat, en daardoor mogelijk zelf tijd verliest, dwaalt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Precies. Jumbo heeft maar 1 doel en dat is de laatste gele trui.
Bijvangst alleen als dat doel niet in gevaar is.
Bijvangst alleen als dat doel niet in gevaar is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Uiteindelijk zijn Jumbo Visma's de verliezers van het openingsweekend.
Mede omdat Vingegaard geen 200 mtrs op kop kan/wil rijden.
Op alle vlakken.
Mede omdat Vingegaard geen 200 mtrs op kop kan/wil rijden.
Op alle vlakken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik denk dat er al heel wat pronostiekjes in het water zijn gevallen dit weekend...
Ik vind dat je de schuld bij Kelderman moet leggen. Zo gauw die op kop komt, zit hij achterom te kijken. Gisteren was dat ook al. Hij kan heel hard fietsen maar niet winnen en niet knechten.
Ik vind dat je de schuld bij Kelderman moet leggen. Zo gauw die op kop komt, zit hij achterom te kijken. Gisteren was dat ook al. Hij kan heel hard fietsen maar niet winnen en niet knechten.
Campagnolo Ultra Dork
Blijkbaar fietst hij idd niet hard genoeg.
Dit had TJV nooit mogen uit handen geven.
Gemiste kans en opnieuw mentaal voordeel ėn tijdswinst voor Pogacar.
Laatst gewijzigd door patrickvb op 02 jul 2023 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.