tour 2023
Hieruit blijkt maar eens te meer dat Wout een trouwe knecht is die zijn plaats kent en weet hoe de hiërarchie binnen de ploeg zit, en de Vlaamse media kan de boom in.Vicenza schreef: ↑03 jul 2023 13:46 De discussie is klaar https://sporza.be/nl/2023/07/03/wout-va ... de-france/
De (Vlaamse) media wil nieuws maken dat er niet was
Philipsen rijdt een correcte spurt, Wout neemt geen risico of blokkeert om het gaatje te benutten. Indien er een gevaarlijke en op het randje onregelmatige spurt zou geweest zijn is dit zuiver op rekening van de parkoersbouwer te schrijven.
Men leert het blijkbaar nooit. Een massa rotondes en op het einde nog een bocht in de laatste 200 of 100m. Een mens vraagt zich af waarom eigenlijk?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wout vertelt gewoon voorgekauwde kost (om alle heisa te stoppen- maar kwaad was hij op Vingegaard) , er was gisteren grote heibel in de bus.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Een voorgekauwde steak?
Waarom noem je dat een steek onder water, het is gewoon de vaststelling van de feiten afgeleid uit het interview. Dat dat niet oprecht zou zijn zoals Fiedoo suggereert daar kan ik niet over oordelen.
Op het moment dat hij zijn sprint begint zit hij op middenstreep van de baan, 3.5 seconden later (getimed) zit hij voorbij de rechterwegmarkering met nog net VanAert tussen hem en de borden. Hij zegt daarvan; ik nam de kortste weg. Convenient laat ons zeggen.
Het moment dat het voor VanAert te smal wordt komt nog eens drie seconden later en daar kan hij mijn inziens niet veel aan doen, maar is de schuld van de parcoursbouwer.
Ik vond dit zeker niet Jaspers beste sprint, Wout is dit moment zeker niet op zijn hoogste niveau en toch denk ik dat hij in een rechte chicanloze sprint op zijn minst zeer dicht bij Jasper zou gekomen zijn.
De voorbereiding van Rickaert en Matthieu waren daarentegen wel van superieur niveau.
-
- Forum-lid
Kijk de serie 'All-in' van Jumbo-Visma maar eens, daar wordt het bewijs geleverd.fiedoo schreef: ↑03 jul 2023 13:38Welk bewijs heb je daarvan dat vingegaard de rit cadeau deed? Eventjes ook er aan herinneren dat wout de roubaix rit verspeelde door op jonaste wachten en zijn tour te redden.El Pistolero schreef: ↑03 jul 2023 10:10Vingegaard gaf de overwinning van de tijdrit cadeau aan Wout door in de remmen te knijpen. 20e etappe Tour de France 2022daniel1975 schreef: ↑03 jul 2023 07:28 Als aanvulling: Wout mag naar huis in de belangrijkste koers van het jaar. Dus zo slecht heeft ie het niet qua goed werkgeverschap…..