En de andere band,in welke staat is die?
Vittoria Corsa Graphene 2.0 vs Continental GP5000
-
- Forum-lid
Net iets beter, maar ook onderweg naar dezelfde staat. Achterband is natuurlijk zwaarder belast, dus die was er het slechtst aan toe.
Maar ik ben benieuwd of er forumleden zijn die dezelfde ervaring hebben of dat dit gewoon ouderdom is. Ik lees eigenlijk alleen maar goede reviews over de G2.0’s. En metvdat zachte rubber denk ik dat ze bij mij eerder door het profiel heen zijn, dan dat ze de kans krijgen om er zo uit te gaan zien.
Maar ik ben benieuwd of er forumleden zijn die dezelfde ervaring hebben of dat dit gewoon ouderdom is. Ik lees eigenlijk alleen maar goede reviews over de G2.0’s. En metvdat zachte rubber denk ik dat ze bij mij eerder door het profiel heen zijn, dan dat ze de kans krijgen om er zo uit te gaan zien.
Maar waarom koop je best wel prijzige banden en er vervolgens zo weinig mee te rijden?Kan mij voorstellen dat het rubber/graphene samenstelling van deze band indroogt met als gevolg deze scheuren.Maar ik zou zeker ook Vittoria inlichten hierover.Mehekachtohapi schreef: ↑03 jul 2023 23:15 Net iets beter, maar ook onderweg naar dezelfde staat. Achterband is natuurlijk zwaarder belast, dus die was er het slechtst aan toe.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Het oog wil ook wat En de berijder hoeft niet op een paar centen te kijken. Ze zitten onder een Gazelle CM125 en die komt alleen met mooi weer buiten. Als er 1 ker per week op gereden wordt in de zomermaanden, is het veel. Ik zal Vittoria eens wat foto's sturen.