tour 2023
Alle filmpjes eens bekeken
Op tubeless
EF
Intermarché
Lotto-Dstny
Alpecin
UAE
UNO X
Jayco
INEOS
Movistar
Trek
Israel
Baghrain
DSM
Arkea
Tubes
Jumbo Visma
Astana
Cofidis
Binnenbanden (?)
Total Direct-Energies
AG2R
Nog niet kunnen ontdekken:
Bora, Quickstep (beide sowieso niet tubeless, maar kan niet zien of het binnenbanden of tubes zijn)
Op tubeless
EF
Intermarché
Lotto-Dstny
Alpecin
UAE
UNO X
Jayco
INEOS
Movistar
Trek
Israel
Baghrain
DSM
Arkea
Tubes
Jumbo Visma
Astana
Cofidis
Binnenbanden (?)
Total Direct-Energies
AG2R
Nog niet kunnen ontdekken:
Bora, Quickstep (beide sowieso niet tubeless, maar kan niet zien of het binnenbanden of tubes zijn)
Laatst gewijzigd door havana op 04 jul 2023 16:08, 4 keer totaal gewijzigd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Philipsen snijdt toch een bocht in her parcours aan. WvA zit half achter hem, Phillipsen volgt vol sprinten nog enigszins de wegbelijning. De enige beweging waar Phillipsen echt significant van koers veranderd is direct na zijn 1e aanzet. WvA begint de sprint een fractie eerder, Philipsen zet dan ook aan, en dan schuift hij van net naast het midden richting de lijn aan de rechterkant van de weg - waar ook de binnenbocht naar de finish ligt. Daarna zit hij een tijd op die lijn en ja, op een bepaald moment wordt de ruimte te klein om tussen de hekken en Philipsen door te kunnen. Maar dat was niet vanwege een grote move van PhilipsenKlein_Verzet schreef: ↑04 jul 2023 12:24 Pogacar begint steeds meer evenemoe-gedrag te vertonen: “HIJ HAD DE BENEN NIET." Jammer.
Hoe Philipsen de deur dicht deed was over de grens van het betamelijke. Verstandig van WvA om in de remmen te knijpen. Wat heb je aan een nieuw gevalletje-Jakobsen? Jury is te laf om paal en perk te stellen, mede vanwege de eindverantwoordelijkheid van een absurde slalom-piste.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ben O'Connor (AG2R) rijdt met binnenbanden op z'n nieuwe BMC (prototype).
-
- Forum-lid HC
Ik vond ook niet dat Philipsen iets raars deed. En ik ben er snel vrij fel op.
Ervor gebeuren veel grovere dingen.
Ik ben het met Pogi eens, VA heeft iig nog niet de vorm laten zien.
Dan kan je alles erbij halen, Vingegard, Philipsen en weet ik wat, maar dit is het gewoon
Ervor gebeuren veel grovere dingen.
Ik ben het met Pogi eens, VA heeft iig nog niet de vorm laten zien.
Dan kan je alles erbij halen, Vingegard, Philipsen en weet ik wat, maar dit is het gewoon
Ik snap de kleine ploegen die afhankelijk zijn van een wildcard ook niet. Stuur een mannetje voorruit!
Als 3-4 kleine ploegen iemand meesturen rijden die zonder zich over de kop te fietsen probleemloos 120-150km op kop. Publiciteit, raapt wat geld op en laat je zien dat je de wildcard waard bent.
Bij de wild card teams zitten wel Uno-X en Lotto, die kunnen zich nog wegsteken achter de lead out voor de sprint.
Israel en TotalEnergies snap ik ook niet dat ze geen publiciteit gaan rapen in de vlucht... maar intussen hebben we wel een vlucht
Israel en TotalEnergies snap ik ook niet dat ze geen publiciteit gaan rapen in de vlucht... maar intussen hebben we wel een vlucht
Zijn wel een overtuigend pleidooi voor het afschaffen van die radio's.
Als ze het over veiligheid hebben, begrijp ik niet dat die kastjes op de rug toegestaan zijn,
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eau Rouge moet je nooit weg willen doen.wasbeer2006 schreef: ↑04 jul 2023 08:09 , maar net als met Eau Rouge/radillon moet je je wel afvragen of je dat nog wilt.
De coureur maakt de fout. Hoort bij Spa.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
En je moet er nog extra voor betalen ook! Gelukkig heeft Sporza dat niet gedaan dus ook geen cockpit gezever
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind