Cinelli
-
- Forum-lid
Echt een toffe fiets. Veel veilige kilometers gewenst.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Zeer fraai! Grappig dat dit een Vigorelli is. Ik heb er thuis eentje die geschikt is voor het velodrome (en die al heel wat jaartjes stof aan het happen is vrees ik )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Leuk fietsje die Vigorelli’s inderdaad
Ik gebruik hem als allegaartje: back-up wedstrijdfiets, tijdritfiets en single-speed (hoog bottom bracket). Alle onderdelen zijn in feite gekozen om snel op en af te bouwen: White Industries eno hub, Sram Etap 1x11 met blipbox, Haero carbon H.155 mountain TT stuur, Redshift zadelpen, Fabric cageless bidon en externe bekabeling remmen.
Het hoge bracket maakt de geometrie idd ietwat apart. Op zich voelt het niet verkeerd, al voel je het wel als je net van een ‘normale’ koersfiets komt, enkel voor de TT positie maakt het dat de benen wat hoog komen, maar dat went ook. Grote voordeel is dat je er de bochten al trappend mee doorscheurt
Ik gebruik hem als allegaartje: back-up wedstrijdfiets, tijdritfiets en single-speed (hoog bottom bracket). Alle onderdelen zijn in feite gekozen om snel op en af te bouwen: White Industries eno hub, Sram Etap 1x11 met blipbox, Haero carbon H.155 mountain TT stuur, Redshift zadelpen, Fabric cageless bidon en externe bekabeling remmen.
Het hoge bracket maakt de geometrie idd ietwat apart. Op zich voelt het niet verkeerd, al voel je het wel als je net van een ‘normale’ koersfiets komt, enkel voor de TT positie maakt het dat de benen wat hoog komen, maar dat went ook. Grote voordeel is dat je er de bochten al trappend mee doorscheurt
-
- Forum-lid
Mijn vriendin heeft het fietsen herontdekt. Daarom een nieuwe ketting, cassette en banden gemonteerd. Ook tijd voor een plaatje:
https://myalbum.com/album/YPWX8VRHWj8kFs/
(ik krijg 'm niet in het bericht)
https://myalbum.com/album/YPWX8VRHWj8kFs/
(ik krijg 'm niet in het bericht)