Praatprogramma’s rond de Tour
- ophetkantje
- Forum-lid
Froome, Daniel Teklehaimanot, Impey zijn de eerste en enige die met te binnen schieten.
Ach, ik zeg ook maar wat
Froome, Meintjes en Impey toch een beetje import Afrikanen natuurlijk. Teklehaimanot was ik idd vergeten. Denk dat het continent vooral geen affiniteit heeft met wielrennen, veel meer op het hardlopen. Beide toch duursporten.
Van Zaaf had ik nog nooit gehoord, maar wat een geweldig verhaal is dat: https://nl.wikipedia.org/wiki/Abdel-Kader_Zaaf
Van Zaaf had ik nog nooit gehoord, maar wat een geweldig verhaal is dat: https://nl.wikipedia.org/wiki/Abdel-Kader_Zaaf
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
Zuid Afrika als land zie je ze nog wel. Aantal MTB,ers ook.
Maar voor de rest waar ga je daar wielrennen, de infrastructuur is daar ook een stuk minder geschikt voor.
Maar voor de rest waar ga je daar wielrennen, de infrastructuur is daar ook een stuk minder geschikt voor.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik doelde op het algemene beeld van renners uit die hoek, niet specifiek op hem. Maar dan nog
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Kevin Reza. Door Lubberding ooit "dat negertje" genoemd.
Of was dat een Fransman?
Of was dat een Fransman?
Nee hoor, hij werd daarvoor toen ook berispt door de NOS. De cancelcultuur bestond toen echter nog niet, dus een paar dagen later zat gewoon weer aan tafel bij de Avondetappe onzin uit te kramen.
OMG ja, dat herinner ik me nog wel. Ik kan sowieso niet zo goed tegen Lubberding.
Ik kijk 's avonds in ieder geval Vive le Vélo, en incidenteel de Avondetappe. Toch mis ik dat pedante van Smeets wel. Die kerel kon enorm irritant zijn, maar op één of andere manier vond ik zijn programma's altijd wel erg goed.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja erg hè, zo’n typische haat-liefde verhouding. Af en toe kon je hem schieten en soms was hij ook briljant
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ik ben het er wel mee eens dat vd Zandt wat pedant begint te worden. Dat toontje....dat gemaakt langzame praten. Vertel gewoon je verhaal. Vraag me dat altijd af of ie langer de aandacht wil. Ik kijk nog graag de avond-etappe hoor. En doe ondertussen wat anders. Soort van geluidsbehang dat soms even aandacht vraagt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.