Orbea
Mij ondertussen ook aan het orienteren om een gravel bike erbij te nemen, gewoon omdat het kan.
Onderstaande Terra M30 1X is leverbaar in oktober. Ik hak deze week nog de knoop door, nog even wat andere kandidaten gaan vergelijken.
https://www.orbea.com/be-nl/fietsen/rac ... am-1x-2023
Onderstaande Terra M30 1X is leverbaar in oktober. Ik hak deze week nog de knoop door, nog even wat andere kandidaten gaan vergelijken.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Kogel door de kerk, net onderstaande besteld. Nog geswitched naar elektronisch schakelen, Rival eTap zoals op mijn Cervelo (als deze ooit komt). 10% Korting gekregen dus toegezegd. Levering in oktober, benieuwd welke fiets er eerst zal toekomen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij kiest alleen maar fietsen die “ooit” geleverd gaan worden
No way dat ik naast dat Cervelaat-drama weer zo’n traject in zou gaan.
Less is bore
Deze keer andere dealer en ander merkdaniel1975 schreef: ↑11 mei 2023 18:23 Jij kiest alleen maar fietsen die “ooit” geleverd gaan worden
Was voorzien om in de winter een gravel bike aan te schaffen, navraag gedaan en toch nu maar al besteld om op tijd te zijn.
Ook heel lang op m'n shortlist gestaan.
Bij mij sprak de dealer over levertijd 6 tot 8 weken.
Bij mij sprak de dealer over levertijd 6 tot 8 weken.
Lang verhaal kort: Cervélo geannuleerd wegens nog steeds geen leveringstermijn gekend. Niemand kan mij de garantie geven dat de fiets binnen afzienbare tijd zal toekomen Kan evengoed pas in 2024 zijn...
Order omgezet bij andere LBS naar mijn eerste keuze vorig jaar, de ORBEA ORCA M30ILTD 2023 in Cherry Red (M31 variant niet meer leverbaar). Wordt door de dealer omgebouwd van 105 Di2 naar Sram Rival zodat deze mijn bestelde gravelbike (ORBEA TERRA) matched. Levering in oktober, zoals mijn gravelbike. Wordt een leuke maand
Order omgezet bij andere LBS naar mijn eerste keuze vorig jaar, de ORBEA ORCA M30ILTD 2023 in Cherry Red (M31 variant niet meer leverbaar). Wordt door de dealer omgebouwd van 105 Di2 naar Sram Rival zodat deze mijn bestelde gravelbike (ORBEA TERRA) matched. Levering in oktober, zoals mijn gravelbike. Wordt een leuke maand
Ik vind dat echt een hele mooie kleurStancke schreef: ↑17 jun 2023 15:20
Aan het einde van de tunnel is er altijd licht! Gisteren overwacht telefoon gekregen dat mijn fiets na 3 weken al klaar stond voor ophaling, tov. de eerder gecommuniceerde leveringstermijn van oktober. Uiteraard direct gaan ophalen.
Fietspositie zal nog wat getweaked moeten worden, wat testen met de spacers, carbon wielsetje komt er ook nog in.
Nooit koop ik nog een Cervélo in mijn leven
Zo wordt de zomer toch nog een leuke fietszomer
Fietspositie zal nog wat getweaked moeten worden, wat testen met de spacers, carbon wielsetje komt er ook nog in.
Nooit koop ik nog een Cervélo in mijn leven
Zo wordt de zomer toch nog een leuke fietszomer
Erg mooie fiets. Het is dat ik ( voordat ik de BMC kocht ) erg lang moest wachten op levering van een Orbea. Anders was dat toch mijn eerste keus geweest. Vooral een eigen design toepassen sprak me erg aan.
Laatst gewijzigd door rene op 07 jul 2023 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless