Nee. Voor mij een bewuste keuze. Heb moeten wachten tot ze weer op voorraad waren. Deze banden zijn makkelijk te monteren en tubeless te maken bij mijn wielen. En ze rijden lekker.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Philley melkpoeder doseerbus
Niet voor de babymelk poeder maar de sportdrank. Werkt prima.
Niet voor de babymelk poeder maar de sportdrank. Werkt prima.
Pirelli hele fijne band, voor mij beter tov Schwalbe.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal ongetwijfeld.
Vond het vooral heel grappig dat er ineens 2 achter elkaar die P kochten. Is nog geen heel gangbare band.
Vond het vooral heel grappig dat er ineens 2 achter elkaar die P kochten. Is nog geen heel gangbare band.
Less is bore
Max rijdt er toch mee?daniel1975 schreef: ↑09 jul 2023 21:04 Zal ongetwijfeld.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yup, en Hamilton denk ik stiekum op Schwalbe gezien zijn gezeur steeds
Less is bore
Na mijn Galfers te hebben oververhit tijdens een afdaling op de Mortirolo (auto zat voor me en ging veeuullss te langzaam) zijn de schijven gaan "rammelen" met een enorm gegil tot gevolg bij elke bocht in een afdaling. Nu een paar Braking Lightwave CL bij R2bike gekocht.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik heb de auto's op de afdaling van de Timmelsjoch maar ingehaald, al heb ik het op eeen andere afdaling al eens meegemaakt dat de Duitser in de auto als een idioot uit elke haarspeldbocht accelereerde om maar niet ingehaald te worden, om vervolgens met slepende rem richting de volgende haarspeld bocht te gaan. Ik kwam dan pas op 2/3 er weer bij, met te weinig overzicht en ruimte om in te halen. Zwaar irritant.