tour 2023
De Nederlanders zijn vooral bezig met de sprint aan te trekken. We zijn een beetje het lead out land van het peloton geworden met vd Poel, Bol, Theunisse en van Poppel. Als Groenewegen en Jacobse niet snel weer gaan winnen, kunnen ze dat ook gaan doen.
(Of zijn we het land van mislukte sprinters?)
Campagnolo Ultra Dork
Waarom worden er nog geen drones gebruikt voor de verslaglegging?
Het veiligheidsargument spreekt in hun voordeel. Een hoop beelden van verschillende drones vrij door de pers te gebruiken. Alle persmotoren uit koers.
In de cyclocross en MTB wordt aangetoond dat het veel toe kan voegen.
Het veiligheidsargument spreekt in hun voordeel. Een hoop beelden van verschillende drones vrij door de pers te gebruiken. Alle persmotoren uit koers.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
@ernie: Nee, we zijn aan het afscheid nemen van een generatie die lekker kon fietsen.
Komen even in een periode die minder luxe wordt vrees ik.
@pino: vergeet ook CX niet, WK was gaaf in beeld gebracht
Komen even in een periode die minder luxe wordt vrees ik.
@pino: vergeet ook CX niet, WK was gaaf in beeld gebracht
Less is bore
Nondeju, rijdt Theunisse ook weer mee? 34 jaar na zijn overwinning op Alpe d'Huez.Ernie C. schreef: ↑09 jul 2023 21:59 De Nederlanders zijn vooral bezig met de sprint aan te trekken. We zijn een beetje het lead out land van het peloton geworden met vd Poel, Bol, Theunisse en van Poppel. Als Groenewegen en Jacobse niet snel weer gaan winnen, kunnen ze dat ook gaan doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hele goede jeugd gehad en sporen die ik ook maar lees je reactie nog een keer na aub. Spoor jij dan wel? Als mijn mening is dat het doorslaat wat is daar mis mee? En voor de rest een positieve dan tot nu toe een fantastische tour.
Virenque was echt wel n goede klimmer, zeker in zijn beginjaren zelfs een mogelijke tourwinnsaar. Die heeft ook wel n pak bergritten gewonnen. En laten we er nu terug veen doping erhaal van maken, we weten allemaal hoe het er toen aan toe ging in het peleton.daniel1975 schreef: ↑09 jul 2023 16:48 Dat is toch van alle tijden. Virenque sprokkelde altijd zo de punten bij elkaar.
Ik vrees een klassiek saaie etappe zo langzamerhand.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Een slag in de lever voorkomen?razenderoeland schreef: ↑09 jul 2023 17:01 Wat mij de laatste dagen opvalt, het lijkt wel of de renners wat lager zitten als in voorgaande jaren. Is dat iets wat mij alleen opvalt, of zijn er anderen hier die er ook zo over denken? En wat zou daar de reden van zijn?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Zou inderdaad een verbetering zijn. Wat ik me wel kan bedenken is dat die drone bij het Wk CX dat rondje tig keer heeft kunnen testen, en men wist dat het goed kon. De tour doet elke dag een route. En volgens mij vloog die drone op een stukkie waar geen publiek mocht staan toch? Het zou prachtige beelden opleveren en het zal vast een keer komen, maar bij de tour zijn de omstandigheden denk ik wat onzekerder dan bij een rondje.pino schreef: ↑09 jul 2023 22:06 Waarom worden er nog geen drones gebruikt voor de verslaglegging?
Ze hebben trouwens al drones, hele grote met een mannetje achter een stuurknuppel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
enzzo, de lever zit rechts net boven de maag. Een biologieles gemist?Enzzo schreef: ↑09 jul 2023 16:16 Over verhalen in de Tour gesproken: de klap die Eddy Merckx van een “supporter” op de Puy de Dôme kreeg wordt soms als klap in een nier en dan weer als klap in de lever beschreven.
Net op Sporza de beelden terug gekeken maar hij krijgt eerder een klap in zijn maag.
En aan de rechter zijde, bij mijn weten zit de lever links en zitten de nieren meer achter aan de rug zijde.