Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Praatprogramma’s rond de Tour

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1321
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 08 jul 2023 11:51

Ik was wel onder indruk van haar doorzettingsvermogen om deze klap op te verwerken.
Hoop dat ze het voor elkaar krijgt om te mogen/kunnen starten tijdens de games.
...

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8687
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 jul 2023 22:29

Geweldige uitzending van de avond etappe vanavond!
Fabio Jacobsen die heel ontwapend zijn kijk op de koers en de sprint geeft. Af en toe een betekenisvolle knipoog naar Boogerd.
Echt van genoten!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 09 jul 2023 23:02

Boogerd is gewoon top, mag graag naar hem luisteren.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 5157
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 09 jul 2023 23:27

Mooie woorden van Fabio Jakobsen voor QuickStep en Lefevre.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8687
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 jul 2023 23:52

lugosi schreef: 09 jul 2023 23:27 Mooie woorden van Fabio Jakobsen voor QuickStep en Lefevre.
👍🏼
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 10 jul 2023 07:36

razenderoeland schreef: 08 jul 2023 11:10 Gisteren een kwartiertje met interesse gekeken naar de AE. Toen de pianobroertjes in beeld kwamen ben ik overgstapt naar VLV. Interesante gasten aan tafel met een indrukwekkend verhaal van Yoica de Kock. Jammer dat de docu die over Yoica gemaakt is niet ergens is terug te kijken. Dat moet volgens mij wel een prachtige documantaire zijn.
Grappig, ik vind het altijd wel leuk als een min of meer bekend persoon een dag op sleeptouw wordt genomen en gewoon als fan ernaar kijkt. Ze zijn vaak vol enthousiasme en verwondering, ik vermoed dat ik als ik een dagje mee zou mogen, ik er een beetje hetzelfde bij zou zitten. Levert het nieuwe inzichten op? Vast niet. Is een enthousiast iemand leuk om naar te kijken? Zekers!

Gisteren Boogerd en Jakobsen superleuk. Jakobsen mooie onderkoelde humor, leuke gast. En die podcast/acteur vond ik ook best leuk, was ook een beetje de bekende persoon die een dagje in de snoepwinkel was (maar dan met iets meer achtergrond). Boogerd als commentator vind ik niks maar als analist aan tafel doet ie het goed. Hij praat makkelijk, met af en toe humor. Geloof dat Dumoulin nu wordt ingevlogen. Vond dat in de eerste optredens een beetje vlak, ben benieuwd wat het nu wordt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 10 jul 2023 07:44

rikkert schreef: 10 jul 2023 07:36
razenderoeland schreef: 08 jul 2023 11:10 Gisteren een kwartiertje met interesse gekeken naar de AE. Toen de pianobroertjes in beeld kwamen ben ik overgstapt naar VLV. Interesante gasten aan tafel met een indrukwekkend verhaal van Yoica de Kock. Jammer dat de docu die over Yoica gemaakt is niet ergens is terug te kijken. Dat moet volgens mij wel een prachtige documantaire zijn.
Grappig, ik vind het altijd wel leuk als een min of meer bekend persoon een dag op sleeptouw wordt genomen en gewoon als fan ernaar kijkt. Ze zijn vaak vol enthousiasme en verwondering, ik vermoed dat ik als ik een dagje mee zou mogen, ik er een beetje hetzelfde bij zou zitten. Levert het nieuwe inzichten op? Vast niet. Is een enthousiast iemand leuk om naar te kijken? Zekers!

Gisteren Boogerd en Jakobsen superleuk. Jakobsen mooie onderkoelde humor, leuke gast. En die podcast/acteur vond ik ook best leuk, was ook een beetje de bekende persoon die een dagje in de snoepwinkel was (maar dan met iets meer achtergrond). Boogerd als commentator vind ik niks maar als analist aan tafel doet ie het goed. Hij praat makkelijk, met af en toe humor. Geloof dat Dumoulin nu wordt ingevlogen. Vond dat in de eerste optredens een beetje vlak, ben benieuwd wat het nu wordt.
Die podcast is ook erg leuk om naar te luisteren. Zit veel humor in.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

RonaldH76
Forum-lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 26 mar 2016 23:14
Locatie: Hogtown

RonaldH76 10 jul 2023 15:39

De podcast van Herman is ook leuk, samen met Martijn ook van de NOS.
Tweewielers.

Nu elke dag een update van die 2 in de Tour.

Luister ik liever naar dan al die gesponsorde podcasts..
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 jul 2023 15:46

Die podcast wordt ook gesponsord. Onder meer door jou.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 10 jul 2023 15:59

RonaldH76 schreef: 10 jul 2023 15:39 De podcast van Herman is ook leuk, samen met Martijn ook van de NOS.
Tweewielers.

Nu elke dag een update van die 2 in de Tour.

Luister ik liever naar dan al die gesponsorde podcasts..
Die vind ik dan weer een stuk minder. Ook iets teveel politiek getint, een van de redenen waarom ik deze uit de lijst heb geschrapt.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 10 jul 2023 16:33

Gisteravond Vive le Vélo maar een keer overgeslagen aangezien Marijn de Vries was aangeschoven. Mijn televisie moet nog wat langer mee...

De Avondetappe vond ik erg leuk met Fabio Jakobsen. Lijkt me een sympathieke kerel en kan e.e.a ook goed onder woorden brengen.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 11 jul 2023 07:51

Gisteren Dumoulin in da house. Hij was wat losser dan eerdere optredens, dat vond ik wel positief. Moet eerlijk zeggen dat ik hem soms wat lastig kan verstaan en waar ik al bang voor was, het is wat vlak allemaal. Ik zou wel een wat duidelijkere mening willen. Daar is ie de persoon niet helemaal naar denk ik, maar als analist mag het wel wat explicieter. Van Nieuwkerke vond ik niks, hoort zichzelf erg graag, vandaar dat ie op zijn vrije dag bij de buren toch iets moest vertellen. Teunissen leuke gast, geen spatjes. Volgens mij zit Dumoulin er de hele week dus benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie