Verhuisd naar Monaco?
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Ik begrijp uit het bericht van de ANWB dat men in Frankrijk straks alleen nog elektronisch tol gaat betalen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
De NL roverheid wil zelfs de kilometerheffing op vakantie door laten gaan. Dus welke privacy….
Less is bore
Nu je t zegt. Inderdaad vrij bizar als systeem obv kilometerstand wordt ingevoerd, waarvan inderdaad sprake is. Had daar nog niet bij stilgestaan. Ik zie de eerste juristen al weer handenwrijvend uitkijken hoe hier tegen de staat geprocedeerd kan worden.daniel1975 schreef: ↑11 jul 2023 18:41 De NL roverheid wil zelfs de kilometerheffing op vakantie door laten gaan. Dus welke privacy….
- Enzzo
- Forum-lid HC
Daar las ik laatst ook iets over ja; rekeningrijden en de nieuwe plannen. Echt te zot voor woorden! Ikzelf rij het gros van mijn kilometers buiten Nederland maar betaal wel flink wat wegenbelasting in Nederland. En dan ook nog gaan betalen voor km’s in het buitenland, really?!!daniel1975 schreef: ↑11 jul 2023 18:41 De NL roverheid wil zelfs de kilometerheffing op vakantie door laten gaan. Dus welke privacy….
Gelukkig zal ook dit plan weer op de lange baan worden geschoven nu de hele regering met de staart tussen de benen er vandoor gegaan is….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoer trouwens een link naar die onzin: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ar-gebruik
Misschien beter in het auto topic maar dat mag de moderator bepalen.
Misschien beter in het auto topic maar dat mag de moderator bepalen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind