Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Praatprogramma’s rond de Tour

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 13 jul 2023 09:45

Als ze Clement nu eens aan Bogie koppelen en die verschrikkelijke Joris vd Berg erbuiten zetten?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2213
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 13 jul 2023 10:09

Moet zeggen dat ik altijd voor Vlv kies ipv AE, maar die Francesco Planckaert trek ik echt niet, dus voro AE gekozen. Met zeggen dat ik de uitzending van gisteren inderdaad echt prima vond. Schakel vaak na VlV nog even naar AE en valt met dit jaar op dat AE echt betr is geworden, nu ook met beter gekozen gasten de laatste dagen. Zie beide wel als vermaak en niet als insider programma's , want dat zijn het echt niet. Zoals hier eerder op opgemerkt dit moet vooral ook mijn moeder leuk zijn en dat is het beide wel. Vanavond zeker weer VlV, want Henk Lubberding trek ik net zo slecht al Francesco Planckaert.
Ach, ik zeg ook maar wat

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 13 jul 2023 10:39

ophetkantje schreef: 13 jul 2023 10:09 Moet zeggen dat ik altijd voor Vlv kies ipv AE, maar die Francesco Planckaert trek ik echt niet, dus voro AE gekozen. Met zeggen dat ik de uitzending van gisteren inderdaad echt prima vond. Schakel vaak na VlV nog even naar AE en valt met dit jaar op dat AE echt betr is geworden, nu ook met beter gekozen gasten de laatste dagen. Zie beide wel als vermaak en niet als insider programma's , want dat zijn het echt niet. Zoals hier eerder op opgemerkt dit moet vooral ook mijn moeder leuk zijn en dat is het beide wel. Vanavond zeker weer VlV, want Henk Lubberding trek ik net zo slecht al Francesco Planckaert.
Henk Lubberding... dat wordt vanavond zeker VlV. :D

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 13 jul 2023 10:45

Ik stemde gisteren af op Vive le Velo, maar het programma was blijkbaar vervangen door een extra aflevering van 'De Planckaerts'. Dan maar voor het eerst sinds jaren de Avondetappe gekeken. Tom Waes en Adne van Engelen, dat klikte blijkbaar wel. Programma viel me zeker niet tegen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 13 jul 2023 10:52

SiO2 schreef: 13 jul 2023 10:39
ophetkantje schreef: 13 jul 2023 10:09 Moet zeggen dat ik altijd voor Vlv kies ipv AE, maar die Francesco Planckaert trek ik echt niet, dus voro AE gekozen. Met zeggen dat ik de uitzending van gisteren inderdaad echt prima vond. Schakel vaak na VlV nog even naar AE en valt met dit jaar op dat AE echt betr is geworden, nu ook met beter gekozen gasten de laatste dagen. Zie beide wel als vermaak en niet als insider programma's , want dat zijn het echt niet. Zoals hier eerder op opgemerkt dit moet vooral ook mijn moeder leuk zijn en dat is het beide wel. Vanavond zeker weer VlV, want Henk Lubberding trek ik net zo slecht al Francesco Planckaert.
Henk Lubberding... dat wordt vanavond zeker VlV. :D
Gelukkig voor hem weinig kans dat Girmay wint...
Campagnolo Ultra Dork

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 13 jul 2023 10:59

Ernie C. schreef: 13 jul 2023 10:52
SiO2 schreef: 13 jul 2023 10:39
ophetkantje schreef: 13 jul 2023 10:09 Moet zeggen dat ik altijd voor Vlv kies ipv AE, maar die Francesco Planckaert trek ik echt niet, dus voro AE gekozen. Met zeggen dat ik de uitzending van gisteren inderdaad echt prima vond. Schakel vaak na VlV nog even naar AE en valt met dit jaar op dat AE echt betr is geworden, nu ook met beter gekozen gasten de laatste dagen. Zie beide wel als vermaak en niet als insider programma's , want dat zijn het echt niet. Zoals hier eerder op opgemerkt dit moet vooral ook mijn moeder leuk zijn en dat is het beide wel. Vanavond zeker weer VlV, want Henk Lubberding trek ik net zo slecht al Francesco Planckaert.
Henk Lubberding... dat wordt vanavond zeker VlV. :D
Gelukkig voor hem weinig kans dat Girmay wint...
:lol: :lol: :lol:

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 13 jul 2023 12:42

Ik vind het heerlijk om me af en toe te ergeren. Dus vanavond AE: Lubberding lult altijd maar wat, cultiveert dat kapseltje van hem ander kent niemand hem meer. Vreselijk, en daarom lachwekkend.

Maar goed, ik ben ook vaste kijker van Harry Mens op zondag. Zo slecht en fout, dat ik krom lig van het lachen. Dat ongemak, heerlijk! Tsja, ik weet het, ik spoor niet helemaal. Maar ach, doe verder geen vlieg kwaad :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 13 jul 2023 12:55

Wil je een eigen mening horen, luister dan naar Henk en stem af op de Avondetappe. Word je blij van braafheid, plagiaat, geveinsde interesse, afgewisseld met doorgeslagen ernst, en voel je je lekker slank in het aanschijn van maatje meer KvN dan kijk je lekker VLV, met positivo's Bram of Marijn of hoe ze ook heten mogen.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 13 jul 2023 13:05

Klein_Verzet schreef: 13 jul 2023 12:55 Wil je een eigen mening horen, luister dan naar Henk en stem af op de Avondetappe. Word je blij van braafheid, plagiaat, geveinsde interesse, afgewisseld met doorgeslagen ernst, en voel je je lekker slank in het aanschijn van maatje meer KvN dan kijk je lekker VLV, met positivo's Bram of Marijn of hoe ze ook heten mogen.
De keuze tussen Henk Lubberding en Marijn de Vries... :o :o Dat wordt Netflix vanavond. :D

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 13 jul 2023 15:35

Henk Lubberding, echt een jeugd fietsheld van me.
Maar nu, nee laat maar, wat kan die man hersenloos zijn. :? :roll:

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8687
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 jul 2023 15:39

SiO2 schreef: 13 jul 2023 13:05
Klein_Verzet schreef: 13 jul 2023 12:55 Wil je een eigen mening horen, luister dan naar Henk en stem af op de Avondetappe. Word je blij van braafheid, plagiaat, geveinsde interesse, afgewisseld met doorgeslagen ernst, en voel je je lekker slank in het aanschijn van maatje meer KvN dan kijk je lekker VLV, met positivo's Bram of Marijn of hoe ze ook heten mogen.
De keuze tussen Henk Lubberding en Marijn de Vries... :o :o Dat wordt Netflix vanavond. :D
:lol:
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 14 jul 2023 20:18

Interview van Sammy Neyrinck met Peter Sagan in Vive le velo
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie