Zou hij nog geen spijt hebben, dat hij niet heeft toegegeven aan de eisen van Evenepoel. En met een ploeg rond hem naar de Tour zijn gegaan? Ze hadden misschien ook geen rit gewonnen, maar Evenepoel moet toch op de plaats van pidcock in het algemene klassement kunnen staan.
tour 2023
Zie de sprint nu pas voor het eerst op Vive le Vélo.
Ongelooflijk hoe Philipsen die sprint nog naar zijn hand zet, alhoewel hij ingesloten zat.
Groenewegen zal flink balen, maar die is momenteel een maatje te klein voor een Philipsen in vorm.
Ongelooflijk hoe Philipsen die sprint nog naar zijn hand zet, alhoewel hij ingesloten zat.
Groenewegen zal flink balen, maar die is momenteel een maatje te klein voor een Philipsen in vorm.
-
- Forum-lid
Kan al dat gezever over die Belg die niet meedoet naar een andere draad?
Allez, het woord Belg gebruiken zegt al genoeg. Stop nu toch eens met dat stupide nationaliteitsgedoe. Veertig procent van de hollanders en belgen zijn van oorsprong zelfs geen europeanen. Voor de rest gelijk heb je dat we het niet voortdurend over de afwezigenKlein_Verzet schreef: ↑13 jul 2023 00:00 Kan al dat gezever over die Belg die niet meedoet naar een andere draad?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Waren die eisen er dan?.galileo2 schreef: ↑12 jul 2023 20:58
Zou hij nog geen spijt hebben, dat hij niet heeft toegegeven aan de eisen van Evenepoel. En met een ploeg rond hem naar de Tour zijn gegaan? Ze hadden misschien ook geen rit gewonnen, maar Evenepoel moet toch op de plaats van pidcock in het algemene klassement kunnen staan.
In Zwitserland hebben we gezien dat Remco fysiek en mentaal helemaal nog niet terug op peil was om een belangrijke koers te betwisten.
Anderzijds had hij een gratis leerjaar in de tour kunnen nemen. Hij had bijvoorbeeld in de eerste rit al meteen het klassement kunnen laten lopen om alle aandacht en druk weg te nemen.
mooi verwoord
- daniel1975
- Forum-lid HC
Andere insteek: is RE niet indirect de reden van de dramatische prestaties van de puppypack? Alles rond hem aan het bouwen, niet meer de sterke groep eendaagsrenners: nu allebei net niks.
Heeft Patlev niet gewoon verkeerd gegokt? En als de topploeg en topresultaten uit blijven, dan gaat RE echt weg. Denk dat hij bij Ineos echt wel betere ondersteuning kan krijgen.
Heeft Patlev niet gewoon verkeerd gegokt? En als de topploeg en topresultaten uit blijven, dan gaat RE echt weg. Denk dat hij bij Ineos echt wel betere ondersteuning kan krijgen.
Less is bore
- ophetkantje
- Forum-lid
Als ik zie hoe Bauhaus in deze sprint naar voren beukt, dan zou die minimaal gedeklasseerd moeten worden. Hij is ook degene die van Aert nog eeen flinke kwak geeft,
Ach, ik zeg ook maar wat
Bedoelde Van Aert dat ook niet met "Ik ben overruled, daarom kon ik mijn sprint niet beginnen"?ophetkantje schreef: ↑13 jul 2023 09:08 Als ik zie hoe Bauhaus in deze sprint naar voren beukt, dan zou die minimaal gedeklasseerd moeten worden. Hij is ook degene die van Aert nog eeen flinke kwak geeft,
-
- Forum-lid HC
Waarom sprint VA toch elke keer mee? Nouja...... probeert het een soort
Bij het minste geringste houd ie in (en dat zou ik ook doen)
Maar laat het dan lekker, nu wordt het een frustratie en straks ligt ie hard op z,n plaat.
Bij het minste geringste houd ie in (en dat zou ik ook doen)
Maar laat het dan lekker, nu wordt het een frustratie en straks ligt ie hard op z,n plaat.