Fietsindustrie en -ambachtseconomie
Maar dan moet je waarde opbouwen, ik heb moeite om die te vinden. In IP zit het niet, in klienteel, distributie?thestudent schreef: ↑14 jul 2023 13:52
Uiteindelijke doel is dan om op een of andere manier de aandelen te slijten aan een of andere investeringsmaatschappij danwel volledig overgenomen te worden. Waarna je hopelijk bent binnengelopen.
Dat model is gericht op snel groeien en markten veroveren. Maar dan moet je eigenlijk wel een onderliggend winstgevend model creeren. Dat is bij vanmoof niet het geval.raven14 schreef: ↑14 jul 2023 14:43Maar dan moet je waarde opbouwen, ik heb moeite om die te vinden. In IP zit het niet, in klienteel, distributie?thestudent schreef: ↑14 jul 2023 13:52
Uiteindelijke doel is dan om op een of andere manier de aandelen te slijten aan een of andere investeringsmaatschappij danwel volledig overgenomen te worden. Waarna je hopelijk bent binnengelopen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16464
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Na het ophalen van 128 Miljoen Euro minder dan 2 jaar geleden.DDX schreef: ↑14 jul 2023 13:59 Dat binnenlopen is wel gelukt, de oprichters staan in de Quote 500:
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a37439 ... 8-miljoen/
Al zit dat deels nog in aandelen natuurlijk, maar ook salaris zal niet minimumloon zijn wat ze gerekend hebben voor hunzelf.
"Het is dan ook heel veel geld, van anderen, deels pensioengeld." dixit een van de oprichters.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Vraag me af waar de onder overige operationele kosten valt. Zou dat het onderhoud etc zijn
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39987
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
https://www.cyclingnews.com/news/shiman ... f-of-2023/
Te duur geworden, out of stock, alle kanalen zitten vol na covid.
Te duur geworden, out of stock, alle kanalen zitten vol na covid.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39987
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
https://www.bicycling.com/bikes-gear/a4 ... nightmare/
Goed kritisch verhaal over alle componenten integratie. Tis niet alleen Canyon die doorslaat, zelfs op een S-works van 14k kun je niet kostenloos stuur aanpassen bij aankoop.
Steeds meer merken gaan dit beleid doorvoeren
Goed kritisch verhaal over alle componenten integratie. Tis niet alleen Canyon die doorslaat, zelfs op een S-works van 14k kun je niet kostenloos stuur aanpassen bij aankoop.
Steeds meer merken gaan dit beleid doorvoeren
Less is bore
Bij n s-works noem t artikel zelfs $600 voor n andere cockpit….
En dan ook nog een geinterviewde die stelt: “ Even though it’s a $14,000 bike, they noted that Specialized doesn’t offer enough margin on the S-Works Tarmac for them to absorb the parts required to make the swap.”… wat complete onzin is natuurlijk er zit n paar 1000 marge op n dergelijke fiets.
En dan ook nog een geinterviewde die stelt: “ Even though it’s a $14,000 bike, they noted that Specialized doesn’t offer enough margin on the S-Works Tarmac for them to absorb the parts required to make the swap.”… wat complete onzin is natuurlijk er zit n paar 1000 marge op n dergelijke fiets.