tour 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Trouwens wel heel
Interessant hoe die laatste week zich gaat ontwikkelen met deze minimale verschillen tussen die twee!
Vingegaart kán morgen (dinsdag) in de tijdrit wat uitlopen. Maar dan moet hij woensdag alweer gruwelijk aan de bak met de ploeg om zijn voorsprong uit te bouwen.
De andere etappes, en speciaal die één na laatste zijn meer voer voor Pogacar!
Ergo; het kan nog heel spannend worden.
Interessant hoe die laatste week zich gaat ontwikkelen met deze minimale verschillen tussen die twee!
Vingegaart kán morgen (dinsdag) in de tijdrit wat uitlopen. Maar dan moet hij woensdag alweer gruwelijk aan de bak met de ploeg om zijn voorsprong uit te bouwen.
De andere etappes, en speciaal die één na laatste zijn meer voer voor Pogacar!
Ergo; het kan nog heel spannend worden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik snap dan ook niet dat mensen Vingegaard saai vinden, als hij er niet was geweest was het voor de gele trui pas dodelijk saai geweest, dus wees blij dat hij er is! Heel spannend dat het nog zo op een zakdoek staat.
Voor vandaag zet ik m'n kaarten op Van Aert, die lijkt echt te groeien in de ronde. (Dus let op hem bij het WK)
Voor vandaag zet ik m'n kaarten op Van Aert, die lijkt echt te groeien in de ronde. (Dus let op hem bij het WK)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Na de slapeloze nachten als de baby er is rijdt die op het wk geen deuk in een pakje boter
Ik ben al jaren fel tegenstander van bonificatie seconden trouwens en dat wordt nu weer bewezen. Wederom kan een renner met een punch heel veel seconden sprokkelen ipv de tegenstander 1-op-1 te kraken (en ja, ik ben pro-Pogi).
Ik ben al jaren fel tegenstander van bonificatie seconden trouwens en dat wordt nu weer bewezen. Wederom kan een renner met een punch heel veel seconden sprokkelen ipv de tegenstander 1-op-1 te kraken (en ja, ik ben pro-Pogi).
Less is bore
Ik kan niet kijken vanmiddag maar ga er vanuit dat het spannend gaat worden. Ik denk wel dat Pogacar eind van de dag in het geel staat met een kleine voorsprong op Vingegaard.
Finish is rond half zes. Misschien in de auto radio Tour. Ook spannend.
Finish is rond half zes. Misschien in de auto radio Tour. Ook spannend.
Het is nu niet dat er geen kansen liggen voor echte klimmers in deze Tour. Als zelfs zoveel bergen het verschil niet maken, zijn die boni's enerzijds nuttig om de koers boeiend te houden, en anderzijds een element waarop renners hun veelzijdigheid kunnen bewijzen.daniel1975 schreef: ↑18 jul 2023 07:33 Na de slapeloze nachten als de baby er is rijdt die op het wk geen deuk in een pakje boter
Ik vind het gebrek aan tijdritkilometers eerder een spijtige zaak - maar op dat spijkertje is al veel gehamerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een berg zonder boni’s is meer interessant imho. Nu kun je seconden sprokkelen als je de beste sprint hebt, anders moet je er voor koersen.
Dat gezegd hebbende: als Jonas wil winnen moet ie Pogi maar zien te lossen om zo’n sprintje te voorkomen.
Dat gezegd hebbende: als Jonas wil winnen moet ie Pogi maar zien te lossen om zo’n sprintje te voorkomen.
Less is bore
Wat zou het geven, mochten beide renners voor aanvang van de laatste rit, op een paar seconden van elkaar staan. Die laatste rit is normaal gezien een soort van een criterium. Maar het zou deze keer wel een alles-nietes spel kunnen worden.
Pogi is natuurlijk ook een echte klimmer alleen net dat beetje explosieven. Zou Jonas al een voordeel hebben qua watt/kg, dan komt dat er in theorie vandaag uit
Ik hoop wel dat ze het vandaag en/of morgen beslissen want van het weekend ben ik terug in de middeleeuwen.
Ik hoop wel dat ze het vandaag en/of morgen beslissen want van het weekend ben ik terug in de middeleeuwen.
Campagnolo Ultra Dork
Hebben we al een startlijst met tijden ergens?
(#teluiomtezoeken )
(#teluiomtezoeken )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zijn er boni's in de sprint op de Champs Elysées te verdienen?
Ik vind hem kakkend saai en veuls te braaf, maar je hebt natuurlijk 100% gelijkVicenza schreef: ↑18 jul 2023 06:05 Ik snap dan ook niet dat mensen Vingegaard saai vinden, als hij er niet was geweest was het voor de gele trui pas dodelijk saai geweest, dus wees blij dat hij er is! Heel spannend dat het nog zo op een zakdoek staat.
Go Pogi!
@i-mac: TNX!
EDIT: iemand een linkje naar de volledige lijst? Wanneer start Matje bijvoorbeeld?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?