Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Paar Sidi Shot 2 white pantoffels
Grijze Look Keo plaatjes
Campagnolo Calima wielen (de verstandige keuze; de huidige Zonda's begonnen hol te worden, dus vervanging was nodig. Verstandig omdat er waarschijnlijk binnenkort een nieuw project komt, dus meer geld uitgeven aan een tijdelijke wielset nu voelde niet goed)
Grijze Look Keo plaatjes
Campagnolo Calima wielen (de verstandige keuze; de huidige Zonda's begonnen hol te worden, dus vervanging was nodig. Verstandig omdat er waarschijnlijk binnenkort een nieuw project komt, dus meer geld uitgeven aan een tijdelijke wielset nu voelde niet goed)
-
- Forum-lid
Ik heb mijn achterwerk getrakteerd op een nieuw zadel een Berk Lupina
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zit zo’n plankje nu nog een beetje?glutendokter schreef: ↑19 jul 2023 14:29 Ik heb mijn achterwerk getrakteerd op een nieuw zadel een Berk Lupina
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik ook drie lupina,s padded. 1 op de race en 2 op de MTB.
Rijd er nu vier jaar mee en nooit meer last van zadelpijn of iets.
Als we het over gamechanger hebben was dit er een van mij.
Rijd er nu vier jaar mee en nooit meer last van zadelpijn of iets.
Als we het over gamechanger hebben was dit er een van mij.
-
- Forum-lid
Is wel de padded uitvoering dus iets minder plank.
Ik had de sqlab 611 crmo is iets breder en recht voorop en dat ging ik vernemen boven de 60km. deze is wat smaller en wat afgerond voor en dit lijkt goed
Het had waarschijnlijk goedkoper opgelost kunnen worden maar na wat onderzoek was de conclusie beter dan dit word het niet.
Door enthousiasme willen mijn aankopen nog wel eens wat duurder maken dan eigenlijk de bedoeling is. Maar 99 gram dat is toch geweldig.
Ik had de sqlab 611 crmo is iets breder en recht voorop en dat ging ik vernemen boven de 60km. deze is wat smaller en wat afgerond voor en dit lijkt goed
Het had waarschijnlijk goedkoper opgelost kunnen worden maar na wat onderzoek was de conclusie beter dan dit word het niet.
Door enthousiasme willen mijn aankopen nog wel eens wat duurder maken dan eigenlijk de bedoeling is. Maar 99 gram dat is toch geweldig.
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.