tour 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Campenaerts is echt onnavolgbaar! Die doet dingen die niemand begrijpt! Vandaag ook weer. Alt hij de benen stil gehouden had was het een massasprint voor Jasper geworden.
Gisteren met een mega grote versnelling die heuvel oprijden in de tijdrit (toch wel zijn ding) en vandaag weer deze actie. Ik begrijp die mens niet!
Gisteren met een mega grote versnelling die heuvel oprijden in de tijdrit (toch wel zijn ding) en vandaag weer deze actie. Ik begrijp die mens niet!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Nouja nu reed ie gewoon voor zijn ploeggenoot.
Ik vind dat een groep vluchters die altijd zou moeten doen.
Wat ik niet snap is de hele dag op kop rijden en dan 1km voor de finish niet meer rijden en het peleton laten winnen.
Begin er dan niet aan.
Ik vind dat een groep vluchters die altijd zou moeten doen.
Wat ik niet snap is de hele dag op kop rijden en dan 1km voor de finish niet meer rijden en het peleton laten winnen.
Begin er dan niet aan.
Hij had in de tijdrit wat met zijn versnellingen. Hij kon kiezen, of al switchen op de koersfiets, of die klim over en dan voordeel van de TT in de afdaling en vlakke stuk. Althans zijn eigen verklaring op zijn Instagram.Enzzo schreef: ↑21 jul 2023 00:00 Campenaerts is echt onnavolgbaar! Die doet dingen die niemand begrijpt! Vandaag ook weer. Alt hij de benen stil gehouden had was het een massasprint voor Jasper geworden.
En in tegenstelling tot het peloton was Wout wel op tijd.lugosi schreef: ↑20 jul 2023 09:12Wout gaat nu terug naar Herentals, knechten voor Sarahdaniel1975 schreef: ↑19 jul 2023 18:16 Met een beetje geluk vrijdag nog een VDP vs WVA en zaterdag een leuke kopgroep.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop dat vdp het vandaag nog eens serieus gaat proberen ipv weer de leadout zijn voor Flipsen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet dus…… jammer dat hij niet mee ging (kon?) met de 3 op kop.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie etappe, leuke tour, maar vanuit NL oogpunt weinig lol aan.
Less is bore
Wat een etappe. Heerlijk
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt een klassieker etappe ja. Denk dat we een aantal van de namen van vandaag nog wel gaan terughoren in het WK!!
Mooi ook die emotie bij de winnaar ! Derde week Tour, dan zitten de emoties hoog bij eeneender wie!
Mooi ook die emotie bij de winnaar ! Derde week Tour, dan zitten de emoties hoog bij eeneender wie!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
0 overwinningendaniel1975 schreef: ↑21 jul 2023 16:39 Niet dus…… jammer dat hij niet mee ging (kon?) met de 3 op kop.
Voorspellingen hier op het forum, minstens 2.