Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Na een hoop research - in dit topic maar ook elders - ook besloten om eens een Chinees frame te proberen. Gezien de kwaliteit van de custom paint en de geometrie gekozen voor de Elves Falath Pro Disc. Een maand geleden besteld en vandaag foto's gekregen van het frame voordat het opgestuurd wordt. Ga deze opbouwen met 105 Di2 en een paar wielen zelf gespaakt met LightBicycle velgen. Hoop het frame over een paar weken in huis te hebben.
-
- Forum-lid
7de frame wat is er met de rest gebeurt?
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik gok dat er gewoon wat te hobbyen moet zijn. Leuk gedaan. Beetje dezelfde mening met de stickers, maar het leuke is dat dat ook ons niets aangaat. Aandrijfkant fotos zijn ook altijd beter.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Klopt , hobby . 14 jaar geleden. Eerste frame daar besteld. Deze rijdt nog steeds. Wat betreft de stickers. Smaken verschillen, gelukkig. Ik vond ze wel goed zitten. Gelukkig want heb ze er zelf opgeplakt. Belangrijkste boodschap die ik wilde meegeven . Yishun te betrouwen en kwaliteit.
Inmiddels is de fiets opgebouwd en heb ik de eerste rit gemaakt. Duurde 2 maanden tussen bestelling en levering, maar was het wachten waard. Elves staat bekend om de goede afwerking en dat klopt inderdaad, perfecte paintjob en geen issues gehad bij de bouw. En fietst uitstekend!bakk1749 schreef: ↑26 jun 2023 14:30 Na een hoop research - in dit topic maar ook elders - ook besloten om eens een Chinees frame te proberen. Gezien de kwaliteit van de custom paint en de geometrie gekozen voor de Elves Falath Pro Disc. Een maand geleden besteld en vandaag foto's gekregen van het frame voordat het opgestuurd wordt. Ga deze opbouwen met 105 Di2 en een paar wielen zelf gespaakt met LightBicycle velgen. Hoop het frame over een paar weken in huis te hebben.
92818ffa9f586330451df7ddbfc4678.jpg
-
- Forum-lid
Prachtige fiets @bakk1759
Ik zit op de site even naar de geometrie te kijken, hij is heel laag en heel kort. Vreemde combi...
Ik zit op de site even naar de geometrie te kijken, hij is heel laag en heel kort. Vreemde combi...