Beste wielrenners,
Sinds afgelopen maart heb ik de stap genomen om ook te gaan wielrennen.
Fiets en de kleding is binnen, maar na een stuk of 10 ritten merk ik toch dat ik het leuker vindt om met andere te rijden.
Enerzijds voor de gezelligheid, maar ook om ervaringen en tips uit te wissel m.b.t. wielrennen. In hele toergroepen direct lijkt me dan weer niets.
Is er iemand of zijn er meerdere die alleen of een klein groepje hebben, met ook nog weinig ervaring en langzaam tot normale snelheid, waar ik mee mee kan rijden?
Ben zelf 27 jaar en woon in Moerkapelle, dus mocht je in bijvoorbeeld Zoetermeer, Waddinxveen of Gouda wonen en je hebt interesse hebben, hoor ik het graag
Fietsmaatjes Zoetermeer / Gouda / Waddinxveen gezocht
-
- Forum-lid
Goedemorgen,
Elke dinsdagavond om 19:00uur is er een Social Ride, georganiseerd door 12GO Biking.
Deelname is geheel gratis en er wordt in verschillende groepen gereden (op basis van snelheid) en voor elke groep zijn er ‘wegkapiteinen’ die de leiding hebben over de groep.
Je kan gewoon aansluiten, verzamelen om 18:45 uur op de parkeerplaats van 12GO Biking!
Elke dinsdagavond om 19:00uur is er een Social Ride, georganiseerd door 12GO Biking.
Deelname is geheel gratis en er wordt in verschillende groepen gereden (op basis van snelheid) en voor elke groep zijn er ‘wegkapiteinen’ die de leiding hebben over de groep.
Je kan gewoon aansluiten, verzamelen om 18:45 uur op de parkeerplaats van 12GO Biking!