tour 2023
-
- Forum-lid
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 12 jul 2017 10:26
Ja ze schiet snel Vollering.
Maar trappen kan ze.
Maar trappen kan ze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40035
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Stam is het er (uiteraard) niet mee eens;
https://sporza.be/nl/2023/07/27/ploegle ... 476865707/
Ik vraag mij eerder af of hij wel capabel is gezien de tactische keuzes van de laatste dagen….
https://sporza.be/nl/2023/07/27/ploegle ... 476865707/
Ik vraag mij eerder af of hij wel capabel is gezien de tactische keuzes van de laatste dagen….
Less is bore
??
Stayeren is toch gewoon verboden? Dat t vaak door de vingers wordt gezien klopt, maar feitelijk moet hij niet zeuren.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2023 19:21 Stam is het er (uiteraard) niet mee eens;
https://sporza.be/nl/2023/07/27/ploegle ... 476865707/
Ik vraag mij eerder af of hij wel capabel is gezien de tactische keuzes van de laatste dagen….
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40035
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Nils Eekhof legt het Stam graag even uit….SiO2 schreef: ↑27 jul 2023 19:42Stayeren is toch gewoon verboden? Dat t vaak door de vingers wordt gezien klopt, maar feitelijk moet hij niet zeuren.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2023 19:21 Stam is het er (uiteraard) niet mee eens;
https://sporza.be/nl/2023/07/27/ploegle ... 476865707/
Ik vraag mij eerder af of hij wel capabel is gezien de tactische keuzes van de laatste dagen….
Less is bore
Aan de ene kant heb je natuurlijk gelijk,daniel1975 schreef: ↑27 jul 2023 18:00Gisteren kreeg een renster 1 minuut vanwege stayeren.
Dan wil ik wel eens zien wat die nog gekker gedaan heeft dan SDW met die volgwagen langs alle andere PL-autos.
Riekt wel naar klassenjustitie.
Aan de andere kant, de volg wagen heeft nr1 dus de eerste in rij achter het peloton, die rijdt gewoon naar voren waar hij hoort te zijn….dat er dan “ toevallig “ een renner achter zit kan hij ook niets aan doen
Ps Nils is toen bij de Wk voor beloften een oor aan genaaid.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40035
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik heb vooral moeite met de inconsequentie van het straffen. Ik heb zelf ook een jaar in de PL auto gereden bij de dames elite en 10min nadat ik op de vingers werd getikt bracht DSM keurig Kirsten Wildt terug naar het voorste peloton tijdens de Omloop van Borssele.
Less is bore
Volgens mij is de regel, dat bij pech je achter een volg auto naar achter kant karavaan mag worden gebracht.
Achter de auto dus niet er aan hangen…
Lijkt me duidelijk en eerlijk toch?
Eenmaal bij de karavaan aangekomen moet je maar zelf bekijken hoe je na voren manoeuvre….ook daar mag je gebruik maken van de auto’s om naar voren te rijden.
Achter de auto dus niet er aan hangen…
Lijkt me duidelijk en eerlijk toch?
Eenmaal bij de karavaan aangekomen moet je maar zelf bekijken hoe je na voren manoeuvre….ook daar mag je gebruik maken van de auto’s om naar voren te rijden.
Dat klopt helemaal. Mijn kopvrouw heeft ook dergelijke zaken meegemaakt.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2023 22:00 Ik heb vooral moeite met de inconsequentie van het straffen. Ik heb zelf ook een jaar in de PL auto gereden bij de dames elite en 10min nadat ik op de vingers werd getikt bracht DSM keurig Kirsten Wildt terug naar het voorste peloton tijdens de Omloop van Borssele.
Iets van 2 maten.
Na de waarschuwing alsnog even een plakbidon. Was blijkbaar erg moeilijk om de aansluiting te maken.
Er worden in iedere wedstrijd tal van plakbidons gegeven.
Er is geen regel over terug brengen tot de laatste wagen.
En over dat terugkeren tussen de wagens, je hebt ook van die ploeleiders die dan bewust het gat met de voorgaande ploegauto wat groter laten worden.
Maakt het extra moeilijk voor de renner of renster om terug te keren.
In de karavaan gebeuren tal van zaken waarvoor geen regels bestaan.
En dan heb je commissarissen die, nadat eerst veel wordt toegelaten, zich plots wel willen manifesteren en met boetes en straffen zwaaien.
Er is geen regel over terug brengen tot de laatste wagen.
En over dat terugkeren tussen de wagens, je hebt ook van die ploeleiders die dan bewust het gat met de voorgaande ploegauto wat groter laten worden.
Maakt het extra moeilijk voor de renner of renster om terug te keren.
In de karavaan gebeuren tal van zaken waarvoor geen regels bestaan.
En dan heb je commissarissen die, nadat eerst veel wordt toegelaten, zich plots wel willen manifesteren en met boetes en straffen zwaaien.