Daarmee lijk je te zeggen dat in het aangehaalde geval alleen Movistar "profiteerde". Het was gewoon een plek waar diverse ploegen bedacht hadden de aanval in te zetten.
tour 2023
Als Movistar gaat rijden omdat Vollering pech heeft, dan is dat een onsportieve reactie op een koersincident. De vrees daarvoor maakt het toch niet nodig om Vollering als een gek achter de auto terug te brengen?
Stel nu dat een ploeg koers begint te maken terwijl ze Vollering achter de auto terugbrengen, dan zou het toch echte koersvervalsing zijn om door te gaan met dat terugbrengen?
Ik vind het meer dan terecht dat ze gestraft worden voor zoiets, zeker wanneer je 1 van de topfavorieten op eindwinst in die koers bent. Dat een knecht die water gaat halen lang aan een bidon plakt of achter een auto het gat met het peloton verkleind, stoort me een pak minder.
Stel nu dat een ploeg koers begint te maken terwijl ze Vollering achter de auto terugbrengen, dan zou het toch echte koersvervalsing zijn om door te gaan met dat terugbrengen?
Ik vind het meer dan terecht dat ze gestraft worden voor zoiets, zeker wanneer je 1 van de topfavorieten op eindwinst in die koers bent. Dat een knecht die water gaat halen lang aan een bidon plakt of achter een auto het gat met het peloton verkleind, stoort me een pak minder.
De Belgische pers is milder en daar zijn een paar redenen voor.
Het tactische beleid van SD Worx is gewoon amateuristisch, bij Jumbo is dat niet het geval, daar houden ze gewoon vast aan keuzes. Je kan het daarmee eens of oneens zijn maar dat is niet amateuristisch.
Lotte heeft inderdaad al wat mogelijke zeges zien verloren gaan (misschien niet alleen in deze Tour), maar uiteindelijk heeft haar ploeg er ook voor gezorgd dat ze mooie (belangrijke voor Vlaanderen) zeges kon behalen. Het lijkt alsof haar rol in de ploeg persoonlijk succes niet in de weg staat.
Bij VanAert is dit soms wel het geval, dat is althans de mening van de Belgische pers en een substantieel deel van de wielerliefhebbers;
Derny Stam reageerde meteen na de beslissing behoorlijk ongepast en daar zal hij zich na een nachtje slapen zelf ook wel van bewust zijn.
Straf van 20 sec. lijkt me volkomen terecht.
Vollering en Van Vleuten blijven natuurlijk twee klasbakken en ik verwacht niet dat die 20 seconden uiteindelijk de einduitslag gaan bepalen. Nog geen idee overigens wie er uiteindelijk op de hoogste trede komt te staan.
Straf van 20 sec. lijkt me volkomen terecht.
Vollering en Van Vleuten blijven natuurlijk twee klasbakken en ik verwacht niet dat die 20 seconden uiteindelijk de einduitslag gaan bepalen. Nog geen idee overigens wie er uiteindelijk op de hoogste trede komt te staan.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
-
- Forum-lid
En dan nog deze:
Ik hoop dat je begrijpt dat dit soort uitlatingen horen bij een persoon van wie de emotionele ontwikkeling na de eerste 10 levensjaren stagneerde?Gastheerg schreef:- Volmettranen denkt eergister dat ze gewonnen heeft
Nee, iedere mogelijkheid aangrijpen om in negatieve zin op de persoon te spelen is lekker volwassen ?
Kom op kerel, je hebt echt leuke bijdrages geleverd aan dit forum, als je niet lekker on je vel zit, hoef je het niet hier af te reageren. Daar zijn echt betere methodes voor.
Kom op kerel, je hebt echt leuke bijdrages geleverd aan dit forum, als je niet lekker on je vel zit, hoef je het niet hier af te reageren. Daar zijn echt betere methodes voor.
Campagnolo Ultra Dork
Kom op. Het was een optie om de boel daar op de kant te krijgen. Toen zij haar sanitaire stop deed zijn ze er vol voor gegaan. Alles om te winnen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Wat ik lijk te zeggen is dat sd works mogelijk paniekerig reageert omdat ze bang zijn dat er een situatie kan ontstaan die haar n grote ronde kost. Niet meer niet minder. Zelfs n een ezel stoot zich niet gauw 2x aan dezelfde steen!
https://www.wielerflits.nl/nieuws/uci-z ... de-france/
Haha lol en terecht! Je eigen fouten proberen af te schuiven op anderen en dan ook nog eens minachtend spreken over de juryleden...
Haha lol en terecht! Je eigen fouten proberen af te schuiven op anderen en dan ook nog eens minachtend spreken over de juryleden...