Je bent vergeten wat SDW vorig jaar deed? Toen Annemiek een probleempje had?JPAR schreef: ↑28 jul 2023 13:03Kom op. Het was een optie om de boel daar op de kant te krijgen. Toen zij haar sanitaire stop deed zijn ze er vol voor gegaan. Alles om te winnen.
tour 2023
Best fijn dat we het soms wel eens zijn.NuitKor schreef: ↑28 jul 2023 13:34 https://www.wielerflits.nl/nieuws/uci-z ... de-france/
Haha lol en terecht! Je eigen fouten proberen af te schuiven op anderen en dan ook nog eens minachtend spreken over de juryleden...
Logisch gevolg van eerst onverantwoordelijk gedrag gevolgd door een zwaar misplaatste openlijke reactie.
Dom, dom......
Maar vooral jammer dat het hierover moet gaan en hopelijk kunnen we het vanmiddag gewoon weer over de koers hebben.
Dom, dom......
Maar vooral jammer dat het hierover moet gaan en hopelijk kunnen we het vanmiddag gewoon weer over de koers hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die belachelijke opmerkingen hebben hem de kop gekost nu. Heel dom om de organisatie zo in de bomen te jagen nav iets wat je zelf 100% fout hebt gedaan.
Hopelijk vanmiddag weer leuke koers!
Zou het dan nu wel weer een keer voor Lotte zijn? De rest van de snelle vrouwen moeten ze kwijt kunnen raken denk ik.
Hopelijk vanmiddag weer leuke koers!
Zou het dan nu wel weer een keer voor Lotte zijn? De rest van de snelle vrouwen moeten ze kwijt kunnen raken denk ik.
Less is bore
Ik heb het er niet over of het terecht of onterecht was. Ik zeg alleen dat het niet alleen is omdat ze het plan al hadden. Er is keihard geprofiteerd van het feit dat zij die sanitaire stop deed. En dat mag je ook best zo benoemen.
Overigens schiet je altijd in de verdediging als er iets over Annemiek gezegd wordt. Dat is helemaal niet de intentie van mijn opmerking. Ik heb nul kritiek. Maar dat is verder aan jou.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Helemaal mee eens.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Op deze manier je ongenoegen uiten gaat wel iets verder. Daarnaast ga je in Frankrijk iets anders om met mensen als in Nederland. Dat kun je raar vinden, dat kun je onzin vinden, maar het is wel een gegeven. Daar zul je het mee moeten doen. Dat hij gefrustreerd is, dat kan, maar dan laat je je binnenskamers zo uit, niet voor een microfoon. Hij heeft hier in ieder geval zijn ploeg niet verder mee geholpen.
@JPAR, om niet alles te quoten, als jij vindt dat je 0 kritiek ergens op hebt, ik lees toch echt iets anders, maar goed, nog een half uurtje en dan hebben we de laatste "sprinters" etappe. Voor diegene die nog een beetje goed 4 colletjes over komen.
-
- Forum-lid
De hoeveelste volgwagen is SDworx? Mag of moet een volgwagen links inhalen? Hoe snel mag hij inhalen? Is er iemand gevallen? Waren er renners in gevaar? Hoe dicht op de renners mag de (rode) jurywagen voor de renners rijden (vraag het niet aan Van Vliet)? Hoe ver mag/moet de TV-motor voor de renners uit rijden? En andere motoren?
Wat zegt het reglement?
Wat zegt het reglement?