Tnx. Inmiddels al een rogelli broek gekocht waarbij de onderkant een soort dikke band had met wat luchtdoorlatende stof. Dus dat was ook al naar wens. Ik zal deze ook even doorsturen.depoldertoerist schreef: ↑21 jun 2023 19:43Nou hiero dan. 20 eurostansfield schreef: ↑30 mei 2023 20:21 Mijn schoonvader zoekt ook een fietsbroek met kortere pijpen. Dit voor indoor spinning. Nou lijkt mij zo'n klein stukje stof niet zo heel veel verschil maken. Maar toch maar een poging wagen. Iemand hier enig idee voor heren fietsbroeken met kortere pijpen en een ok zeem. Hoeft echt niet meer dan 100 euro te kosten die broek. Dus een goedkoper merkje is ook prima.
https://www.lidl.nl/p/crivit-fietstbroe ... p100352693
Wel de bretels over je shirt dragen he
Bibshort met kortere broekspijpen
-
- Forum-lid
Inmiddels een maandje verder, op een paar plekken wat bibs gepast maar helaas niets kunnen vinden. Assos kwam nog het beste in de buurt, bij de XL kwam mijn bovenbeen niet door de broekspijp, XLG paste qua beenbreedte wel alleen was die iets te ruim en de pijp hing op de knie. Idee van een verkoopster was om in eerste instantie een goede kleermaker te vinden die bibs kan inkorten en dan te kiezen voor de topper van een goedkoper merk zoals Rogelli omdat deze uit 1 stuk is en niet zoals Assos uit diverse panelen bestaat. Vervolg is dat ik nu op zoek ga naar een kledingmaker in de buurt die een bib kan inkorten.
2019 Apex Sharp
2021 Apex Flare
2021 Apex Flare