tour 2023
Wel knap van Vollering en wat een schitterende beelden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoorde laatst dat ze een paarse trui draagt, ik meen van het UCI-punten klassement (?). Die zou in rang hoger staan. Of zoiets…..
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk gewoon op waarde geklopt.
Wordt nog wel spannend in de TT morgen voor het podium.
Wordt nog wel spannend in de TT morgen voor het podium.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vollering heeft vandaag geweldig gefietst
en het blijft heel knap van Van Vleuten dat ze op haar 40e nog mee kan met de besten.
Van het interview achteraf krijg ik dan wel weer de rillingen. Kan het niet één keer zonder dat gejank.
en het blijft heel knap van Van Vleuten dat ze op haar 40e nog mee kan met de besten.
Van het interview achteraf krijg ik dan wel weer de rillingen. Kan het niet één keer zonder dat gejank.
Vond de verschillen eerder klein, daarom vraag ik me af was Vollering echt goed of VanVleuten echt niet goed.
(bijvoorbeeld VanVleuten verliest tijd op Nieuwiadoma die al heel de tijd in aanval reed). VanVleuten bevestigde dit ook door in het interview te stellen;
(bijvoorbeeld VanVleuten verliest tijd op Nieuwiadoma die al heel de tijd in aanval reed). VanVleuten bevestigde dit ook door in het interview te stellen;
Dat mensen lukraak dopingbeschuldigingen uiten daar doe ik niet aan mee. Ik durf bij heel uitzonderlijke prestaties wel vragen te stellen, maar dat is iets anders, een nuance die u blijkbaar ontgaat.Als ik ook kijk naar mijn tegenstanders, naar hoe goed die waren: normaal gesproken moet ik die kunnen lossen. Demi had natuurlijk een superdag, maar als ik naar mijn andere tegenstanders kijk, denk ik niet dat ik mijn beste dag had.”