britten zijn niet van t weggooien. Houden van oude troep. Retrobike.co.uk is ook een prima plek voor info en soms ook spullen.Mehekachtohapi schreef: ↑21 jul 2023 15:40 Die Britse webshops hebben vaak verrassend veel klein Campa spul op voorraad. Ik heb de afgelopen jaren veel jaren '80 en '90 reserve onderdelen via eBay kunnen kopen en soms ook bij de webshops direct.
Retro / oudere fietsen
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik denk dat ik nog een set retro campa snelspanners heb.
Als je wil kijk ik volgende week maandag even na de vakantie. Pm me maar
Als je wil kijk ik volgende week maandag even na de vakantie. Pm me maar
Dank voor tip. Ik heb de aanbieder gevraagd. Het pennetje is +/- 6 mm, maar er zit volgens mij ook een tonnetje bij. Ik heb t nu met een M6 bout 'opgelost'. Rammelt wel.thestudent schreef: ↑21 jul 2023 08:09 Eigenlijk zou ik er weinig anders aan doen dan alleen heel goed poetsen! Een stickerset zoeken. Een andere athena shifter zoeken en een simpele compact crankset monteren. En deze gewoon erbij houden.
Zoiets staat waarschijnlijk niet eens zo slecht.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... 50-34-zgan.
Het pennetje heeft een diameter van 6 mm. In het midden is hij smaller en het is ruim 26 mm lang (+/- 26,6 mm). Dank alvast
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb mijn kist met onderdelen (zorgvuldig gescheiden in Campa, Shimano, en onbekend) doorzocht maar heb niets gevonden wat aan jouw beschrijving voldoet. Helaas!
Misschien eens via ebay zoeken, ik vind daar soms ook onderdelen waarvan ik dacht dat ze niet meer zouden bestaan.
Misschien eens via ebay zoeken, ik vind daar soms ook onderdelen waarvan ik dacht dat ze niet meer zouden bestaan.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dank voor t zoeken en ga eens op eBay zoeken.Enzzo schreef: ↑28 jul 2023 23:52 Ik heb mijn kist met onderdelen (zorgvuldig gescheiden in Campa, Shimano, en onbekend) doorzocht maar heb niets gevonden wat aan jouw beschrijving voldoet. Helaas!
Hoi,
Ik ben bezig met een retro project van een Gazelle Champion Mondial A frame van bouwjaar 1976.
Hij is opgebouwd met een Shimano Dura Ace groep van 1976 (5 speed).
Hiervoor ben ik nog op zoek naar een stuurpen van 130mm of 140mm, liefst van 3ttt. Maar indien ik deze niet vind sta ik open voor andere suggesties…
Weet iemand waar ik deze nog kan vinden? Heb de tweedehands sites gevolgd maar daar kom ik ze tot max 120mm tegen.
Alvast bedankt
Ik ben bezig met een retro project van een Gazelle Champion Mondial A frame van bouwjaar 1976.
Hij is opgebouwd met een Shimano Dura Ace groep van 1976 (5 speed).
Hiervoor ben ik nog op zoek naar een stuurpen van 130mm of 140mm, liefst van 3ttt. Maar indien ik deze niet vind sta ik open voor andere suggesties…
Weet iemand waar ik deze nog kan vinden? Heb de tweedehands sites gevolgd maar daar kom ik ze tot max 120mm tegen.
Alvast bedankt
- thestudent
- Forum-lid HC
Mooi project
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Juist 1 besteld, merci voor de link.
-
- Forum-lid
Zaterdagavond nog een Jan de Reus frame gekocht en opgehaald , meteen na thuiskomst maar rustig aan begonnen met opbouwen . Omdat ik alle onderdelen had liggen ben ik maar doorgegaan tot de fiets op de banden na klaar was , vanmorgen een paar banden erbij gezocht en om de velgen gelegd en ziedaar we hebben weer een complete fiets .