dak van nederland en belgie
-
- Forum-lid
Hallo , heeft er iemand voor me de gpx route , vertrek en finish te Vaals , gaat to signal de botrange in belgie en terug naar Vaals , is te verkrijgen als je ingeschreven bent op fietssport.nl , maar voor 1 route een abo nemen van 43 euro vind ik wat veel , dus U zou er me een groot plezier mee doen ! route is 119 km lan,g volgens de website !! bij voorbaat dank !!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hey, dat is een mooie! Sla ik op. Thnx.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hallo lethalP , bedankt , heb je deze ook soms via gpx , ik heb geen strava , wel garmin connect , dus ik kan via strava niets mee uitvoeren vrees ik , mvg patrick
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
-
- Forum-lid
Tinoh , hartelijk dank hiervoor , bedankt . Heb je ze al gereden ?? Goed ??
-
- Forum-lid
OK , bedankt alvast , ik ga volgende zaterdag hem eens proberen denk ik , vakantie goed beginnen, thx !!
Ik heb deze vorige week vrijdag gereden met 3 vrienden. Mooie rit met hier en daar wel typische (lees mindere) Ardennen wegen.
Maar wel een aangename route om te rijden met een klein groepje, met een grote groep is deze route niet aan te raden ( veel smalle fietspaden door de Hoge Venen waar er ook tegenliggers op rijden).
Maar wel een aangename route om te rijden met een klein groepje, met een grote groep is deze route niet aan te raden ( veel smalle fietspaden door de Hoge Venen waar er ook tegenliggers op rijden).