Je kan dat vinden omdat hij al meermaals in de pers zijn ongezouten mening geeft. Anderzijds is wat hij zegt gewoon voor 100% waar. Ik veronderstel dat hij net in de pers praat omdat hij merkt dat het bij QS niet op korte termijn in orde gaat komen. De komst van Landa gaat daar niks aan veranderen.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 20:28 https://www.wielernieuws.be/news/8792/v ... n-antwoord
Trek die volgende zak popcorn maar open
Wat een eikel is die vader zeg.
Remco Evenepoel
Inderdaad, maar die ging naar een Nederlands team, dat is anders.galileo2 schreef: ↑05 aug 2023 21:19 WvA verbrak zijn contract om bij Jumbo te tekenen.
Vader Evenepoel weet hoeveel andere ploegen willen betalen en hoeveel Remco nu krijgt.
Blijkbaar is het verschil nogal groot.
Ik ben er niet van overtuigd dat Remco het grootste contract heeft binnen de ploeg, terwijl hij wel zorgt voor de overwinningen en de UCI punten.
Remco zou naar verluid nog steeds minder verdienen dan Alaphilippe.
Remco zou bij een groot team ongeveer het dubbele kunnen verdienen.
Lefevre bouwt inderdaad aan een ploeg rond Remco, alleen niet hard en ook niet snel.Enzzo schreef: ↑05 aug 2023 21:31 Ik denk dat Levefre heel hard aan het bouwen is aan een ploeg rond Remco. Dat hij zijn kaarten niet meteen op tafel legt is logisch en ook zijn gekende tactiek in het onderhandelen.
Wat mij echt verbaasd is hoe vader Evenepoel hier doorheen fietst met zijn interview in La derniere heure!
De rest van de artikelen hier geciteerd zijn allemaal aftreksels van dat ene interview dus laten we even afwachten wat nu eigenlijk de echte informatie is!
De timing is allerzins heel slecht! Tenzij je als vader een goed contact voor je zoon wilt bedwingen
Lefevre heeft al meermaals laten weten dat er pas financiele ruimte komt in 2025, dat betekent ten vroegste in 2026 een volwaardig team, dat dan nog op mekaar moet afgestemd worden. Dat wordt dan 2027 of 2028.
Moest ik vader van Remco zijn zou ik ook niet tevreden zijn, anderzijds had ik hem nooit zo'n lang contract laten tekenen.
De timing heeft het voordeel dat er op dit moment enorm veel aandacht is voor wielrennen en druk op de ketel brengt. Als je iets wil forceren is het een goed moment.
Dat Remco hierdoor een nadeel zou hebben op het Wk zelf geloof ik niet. Ik geloof niet in een glansprestatie voor hem op dit matte parcours.
Bovenal lijkt papa Evenepoel niet zo' n handige manager.
Bang voor een overname want dat gerucht ging ook meermaals rond had hij in het contract voor zn zoon op moeten laten nemen.
Heb ik zelf ook eens op laten nemen.
Ook kan je in een contract kwalitatieve eisen over en weer opnemen en als daar niet aan voldaan wordt dat contract eenzijdig verbroken kan worden.
Als daar wat aandacht voor was geweest had papa nu niet via de pers de druk op hoeven te voeren.
Of Remco een andere ploeg nodig heeft weet ik niet maar een andere manager lijkt mij een erg goed idee.
Bang voor een overname want dat gerucht ging ook meermaals rond had hij in het contract voor zn zoon op moeten laten nemen.
Heb ik zelf ook eens op laten nemen.
Ook kan je in een contract kwalitatieve eisen over en weer opnemen en als daar niet aan voldaan wordt dat contract eenzijdig verbroken kan worden.
Als daar wat aandacht voor was geweest had papa nu niet via de pers de druk op hoeven te voeren.
Of Remco een andere ploeg nodig heeft weet ik niet maar een andere manager lijkt mij een erg goed idee.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Flauw om die NL kaart weer te trekken.lugosi schreef: ↑06 aug 2023 05:58Inderdaad, maar die ging naar een Nederlands team, dat is anders.galileo2 schreef: ↑05 aug 2023 21:19 WvA verbrak zijn contract om bij Jumbo te tekenen.
Vader Evenepoel weet hoeveel andere ploegen willen betalen en hoeveel Remco nu krijgt.
Blijkbaar is het verschil nogal groot.
Ik ben er niet van overtuigd dat Remco het grootste contract heeft binnen de ploeg, terwijl hij wel zorgt voor de overwinningen en de UCI punten.
Remco zou naar verluid nog steeds minder verdienen dan Alaphilippe.
Remco zou bij een groot team ongeveer het dubbele kunnen verdienen.
Die pa stuurt daags voor het WK op een crash aan, dát vind ik heel dom.
Tuurlijk moet RE vertrekken daar als hij de Tour wil winnen. Maar doe dat met iets meer stijl en klasse dan stoken in de media.
Less is bore
Toen remco in de lappenmand lag en een barslechte giro reed heeft PL zijn loon toch ook niet gehalveerd? Ik vind een contract is een contract, volgend jaar de tour met QS en na een grondige evaluatie kan bekeken worden hoe het verder moet. PL is op dat gebied de slechtste nog niet denk ik en gaat ook de carriere van remco niet fnuiken maar omwille van remco heeft hij wel zijn hele succesvolle klassiekerteam opgeofferd.daniel1975 schreef: ↑06 aug 2023 07:45Flauw om die NL kaart weer te trekken.lugosi schreef: ↑06 aug 2023 05:58Inderdaad, maar die ging naar een Nederlands team, dat is anders.galileo2 schreef: ↑05 aug 2023 21:19 WvA verbrak zijn contract om bij Jumbo te tekenen.
Vader Evenepoel weet hoeveel andere ploegen willen betalen en hoeveel Remco nu krijgt.
Blijkbaar is het verschil nogal groot.
Ik ben er niet van overtuigd dat Remco het grootste contract heeft binnen de ploeg, terwijl hij wel zorgt voor de overwinningen en de UCI punten.
Remco zou naar verluid nog steeds minder verdienen dan Alaphilippe.
Remco zou bij een groot team ongeveer het dubbele kunnen verdienen.
Die pa stuurt daags voor het WK op een crash aan, dát vind ik heel dom.
Tuurlijk moet RE vertrekken daar als hij de Tour wil winnen. Maar doe dat met iets meer stijl en klasse dan stoken in de media.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Trouwens Alaphilippe presteert al 2 jaar ondermaats bvb en toch liggen zijn centen er iedere maand. Het mag ook geen eenrichtingsverkeer zijn waarbij een renner die. succesvol is het onderste uit de kan wil maar anderzijds bij slecht presteren toch zijn contract wil nageleefd zien zelfs als blijkt dat hij overbetaald is tov zijn presteren.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wat als remco naar Ineos gaat en blijkt dat hij toch niet de hoge (tour)ambities kan inlossen? Wat als blijkt dat zijn vueltazege eenmalig is? Gaat hij dan bij Ineos niet een van de vele worden en misschien zelfs moeten knechten? Bvb voor een Bernal moest die zijn vroegere niveau nog halen. Bij QS mag hij grotendeels zelf sijn programma bepalen. Wat als blijkt dat het strenge trainingsregime van zijn nieuwe ploeg toch niet zijn ding blijkt te zijn? Niet iedereen is een vingegaard of froome die maanden op n berg gaan zitten zonder morren. Bevalt de sfeer hem daar? Gaat zijn relatie daar tegen bestand zijn. Enz...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Tot nu toe heeft hij zowat alle doelen die hij zich gesteld had ook verwezenlijkt. Enkel bij een verstoorde voorbereiding of ziekte- valpartij heeft hij dat niet gekund. Dus wat valt er te klagen?
Het is gewoon een geldkwestie voor zijn vader-manager. Hoe remco er tegen aan kijkt hebben we het raden.
Het is gewoon een geldkwestie voor zijn vader-manager. Hoe remco er tegen aan kijkt hebben we het raden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Elk contact kan worden afgekocht. Dat heeft niks met eenrichtingsverkeer te maken. Als je dat correct doet, dan kun je gewoon allebei verder.fiedoo schreef: ↑06 aug 2023 08:45 Trouwens Alaphilippe presteert al 2 jaar ondermaats bvb en toch liggen zijn centen er iedere maand. Het mag ook geen eenrichtingsverkeer zijn waarbij een renner die. succesvol is het onderste uit de kan wil maar anderzijds bij slecht presteren toch zijn contract wil nageleefd zien zelfs als blijkt dat hij overbetaald is tov zijn presteren.
Ik denk niet dat Patlev veel heeft opgeofferd, ik denk dat hij verkeerde keuzes heeft gemaakt voor het moderne wielrennen.
Ik denk serieus dat zijn dagen als topmanager geteld zijn en de realiteit hem heeft ingehaald. In het bedrijfsleven zijn er ook vreselijk weinig 68 jarigen die nog bij de allerbesten horen met de moderne technieken. Is niets om je voor te schamen.
Less is bore