Commentaar op commentaar
- Enzzo
- Forum-lid HC
Is dat een gewogen en onderbouwd antwoord op mijn vraag ?!
Ik mis toch wat argumentatie in dat antwoord…
Ik mis toch wat argumentatie in dat antwoord…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Exact Mao! Dat was ook iets wat mij behoorlijk irriteerde! Maar inderdaad, ze ziet wel hoe de koers verloopt en heeft leuke insiders informatie (voor de gemiddelde kijker)
Mijn probleem is vooral dat ze nogal dominant is en dat de hoofdcommentator haar dus eigenlijk een beetje in toom moet houden. Maar daarvoor heb je klaarblijkelijk een sterke en goeie redactie nodig en dat is wat de NOS volgens mij mist op dit moment!!!
Als je Roxane naast een goeie en ervaren commentator zou zetten komt ze volgens mij veel beter uit de verf met al haar kennis van de koers èn haar scherpe blik op de koers!
Ze bereidt haar co-commentaar sessies heel goed voor maar iemand moet haar een beetje afremmen!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom was de combi met Danny zo goed!Enzzo schreef: ↑30 jul 2023 19:51Exact Mao! Dat was ook iets wat mij behoorlijk irriteerde! Maar inderdaad, ze ziet wel hoe de koers verloopt en heeft leuke insiders informatie (voor de gemiddelde kijker)
Mijn probleem is vooral dat ze nogal dominant is en dat de hoofdcommentator haar dus eigenlijk een beetje in toom moet houden. Maar daarvoor heb je klaarblijkelijk een sterke en goeie redactie nodig en dat is wat de NOS volgens mij mist op dit moment!!!
Als je Roxane naast een goeie en ervaren commentator zou zetten komt ze volgens mij veel beter uit de verf met al haar kennis van de koers èn haar scherpe blik op de koers!
Ze bereidt haar co-commentaar sessies heel goed voor maar iemand moet haar een beetje afremmen!!
Less is bore
Toch vind ik die kerel met wie ze het commentaar doet niet zo slecht.
Andries Lamain. Ik had het gisteren opgezocht. Blijkbaar al langer actief met onder meer een podcast over veldrijden en meer. In ieder geval rustiger dan Joris van den Berg wiens voorbeeld Pierre van Ostade lijkt te zijn.
-
- Forum-lid HC
Ik vind Jip het wel goed doen bij Europort.
Fijne stem en niet die mode traagheid uit het gooi en middennederland achter elke zin aan
Fijne stem en niet die mode traagheid uit het gooi en middennederland achter elke zin aan
Ik luister graag naar haar. De combi met Jeroen vond ik vandaag ook leuk.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met beeld erbij nog stuk beter
Stef was ook goed vandaag. Jammer dat Joris erbij zit.
Stef was ook goed vandaag. Jammer dat Joris erbij zit.
Less is bore