Wielerseizoen 2023
- thestudent
- Forum-lid HC
Je mag natuurlijk met melancholie terugkijken op zijn mooie prestaties, maar dit zijn niet de gevallen waar ik het woord triest voor de dag haal inderdaad.
Ergens houdt het op.
Ergens houdt het op.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Zo fit als hij 95 is geworden teken ik er ook voor zelfs zonder tourzege!
En dan hoeft niemand het triest te vinden als ik op m'n 95e ga.
Dat Francois Doulcier gister is overleden vind ik dan weer wel triest. Nog geen 60 en dat is echt te jong.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230823_95453652
Hier was en ben ik even niet goed van. Tijl De Decker- volg hem al een tijdje. Won dit jaar PR bij de beloften, volgend seizoen prof. We branden (nog maar eens) een kaarsje.
Hier was en ben ik even niet goed van. Tijl De Decker- volg hem al een tijdje. Won dit jaar PR bij de beloften, volgend seizoen prof. We branden (nog maar eens) een kaarsje.
Ik las het. Volg hem ook al even.
Vreselijk bericht
Vreselijk bericht
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfff
Het zit in zo’n stom klein hoekje.
Het zit in zo’n stom klein hoekje.
Less is bore
Theoretisch vraagje: is er enige belemmering dat 2 (world tour) teams gaan samenwerken in koersen?
Dus dat die iets te rijke sponsor van de Ineos Grenadiers ploeg een 2e ploeg licentie koopt, en dan tijdens bijvoorbeeld de Tour de France 'zijn' 16 renners (uit beide ploegen) laat samenwerken om 1 kopman tot de winst te brengen?
Of zijn daar formele belemmeringen voor?
Dus dat die iets te rijke sponsor van de Ineos Grenadiers ploeg een 2e ploeg licentie koopt, en dan tijdens bijvoorbeeld de Tour de France 'zijn' 16 renners (uit beide ploegen) laat samenwerken om 1 kopman tot de winst te brengen?
Of zijn daar formele belemmeringen voor?