Waar zijn ze toch gebleven?
Na een tijdje te zijn weggebleven, keerde ik toch terug naar het forum. Maar dat was geen goede beslissing. Het zal een "read-only" forum worden voor mij. Het negatieve overheerst, en daar wil ik geen energie in steken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat i-mac juist dit soort dingen bedoelt....
Less is bore
Sorry, maar als ik een beetje buiten de lijntjes kleur, moet ik dat van diverse kanten horen. Nu een ander op een topic "waar zijn ze gebleven" reageert met ik ga hier niet meer reageren, dan is het verkeerd om te zeggen, maak daar een nieuw topic voor aan?
Daniël
Ik denk dat i-mac juist dit soort dingen bedoelt....
Ik denk dat de aanval vanochtend van hoe de Belgen op de Nederlandse baanrenners gereageerd hebben een grotere impact op het besluit gehad heeft.
De negatievelingen heb ik allemaal op de negeerlijst gezet. Daardoor zie ik hun bijdragen niet meer. Tenzij ze geciteerd worden, maar dat is meestal door een andere negatieveling. Probleem voor 90% opgelost.
hun fietsen.
Ik vind de opmerking van Jans wel grappig.
We hoeven elkaar niet onnodig te kwetsen maar elkaar als suikerbeesten te gaan behandelen dat lijkt mij ook wat te ver gaan.
Een forum als dit mag best en afspiegeling van de wielersport zijn en zo nu en dan wordt er een kwak uitgedeeld.
De jury (moderators) doen het hier overigens net zo goed als de jury doorgaans in de echte wielersport. Dus net echt
Overigens is het wel onhandig om negatief te gaan verwarren met je gelijk niet krijgen.
Alleen meelezen gaat echt voor meer frustratie zorgen want met meedoen heb je nog de mogelijkheid om iets om te buigen. Alleen meelezen zit je die gifbeker alleen maar leeg te drinken zonder er zo nu en dan eens wat lekkers in te gooien.
We hoeven elkaar niet onnodig te kwetsen maar elkaar als suikerbeesten te gaan behandelen dat lijkt mij ook wat te ver gaan.
Een forum als dit mag best en afspiegeling van de wielersport zijn en zo nu en dan wordt er een kwak uitgedeeld.
De jury (moderators) doen het hier overigens net zo goed als de jury doorgaans in de echte wielersport. Dus net echt
Overigens is het wel onhandig om negatief te gaan verwarren met je gelijk niet krijgen.
Alleen meelezen gaat echt voor meer frustratie zorgen want met meedoen heb je nog de mogelijkheid om iets om te buigen. Alleen meelezen zit je die gifbeker alleen maar leeg te drinken zonder er zo nu en dan eens wat lekkers in te gooien.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Jammer IMAC!
Jij bent nu juist iemand die altijd depolariserend reageert. Genuanceerd en op zoek naar verbinding!
Heel jammer dat mensen zoals jij hier juist weggedrukt worden door een paar zuurpruimen die alleen maar negativiteit spuien.
Hopelijk kom je na een periode van bezinning toch weer een keertje terug.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind