Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Het grote koopjes en aanbiedingen topic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16481
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Als de site "composantbike.com" is.
Dat ik je in google "composantbike.com review" in.
https://www.scam-detector.com/validator ... om-review/
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
33-delige gereedschapsset voor de fiets https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/o/ ... set/852634 voor 33 eureka’s (ex verzendkosten). Lijkt me een interessante deal. Is volgens mij alleen vandaag geldig.
Ride bikes, not tanks!
Mavic. Hmmleon1 schreef: ↑10 aug 2023 12:42 https://www.mantel.com/mavic-allroad-sl ... complete=1
Een scherpe prijs voor deze wielen.
Maar wel de mogelijkheid tot 3 jaar garantie.!Philippos schreef: ↑10 aug 2023 17:05Mavic. Hmmleon1 schreef: ↑10 aug 2023 12:42 https://www.mantel.com/mavic-allroad-sl ... complete=1
Een scherpe prijs voor deze wielen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik laat je weten hoe ze bevallen Ik heb kort op de nieuwe Ksyrium gereden en die zijn goed bevallen. Maar ik zocht iets met een bredere lage velg en liefst ook hookless. Anders was ik allang voor de 303s gegaan. Maar ik zie 45mm niet zitten in de winter. Dan nog, vanwege de Ksyriums heb ik alle spullen al in huis om ze om te toveren naar de juiste asstandaard en ik heb ook al een Campa body liggen mochten ze nog een keer van fiets wisselen. En die nieuwe naven met een ratchet à la DT, daar lees ik niets slechts over. En ook een gesloten velgbed is makkelijk voor tubeless. Geen gezeik of de tape wel goed zit of lek is. En voor deze prijs ook prima in orde. Ik zou ze nooit kopen voor de adviesprijs à €900 nee.
Ride bikes, not tanks!
Haha uitstekend.
De naven waar je naar refereert zijn inderdaad dikke prima. Het is hier alleen altijd gekloot als er een mavic wiel binnen komt voor reparatie. Onderdelen die niet te vinden zijn of weken duurt voor dat deze binnen zijn. Of naar verhouding te duur. Ook heeft mavic er een handje van om onderdelen zomaar te discontinueren.
Zolang ze rijden prima inderdaad!
Ik vind het doodzonde want ze hebben de slag enigszins gemist.
Deze hebben de slag met 22mm intern en hookless dan niet gemist. Als je doelt op een stukje met de tijd meegaan. Zijn prima bij de tijd. Gewicht met 1600gram ook prima in orde.
Van die onderdelen weet ik ja. Om een passende as te vinden ben ik bij een klein zaakje in de UK beland. Geen idee trouwens of dat nu beter is. Die as was overal anders uitverkocht zonder zicht op een levertermijn.
Ik begrijp dat spaken voor en achter allemaal dezelfde lengte zijn. Dat zou het in theorie makkelijker moeten maken. Dat ze duur zijn dat zal wel. Is niet anders dan bij Fulcrum of Campa.
Ik heb trouwens nog nooit een spaak uit een wiel gereden. Dus daar maak ik mij eigenlijk ook geen zorgen over. Zeg maar dat ik een set spaken op voorraad zou leggen of zo.
Ride bikes, not tanks!
Slag gemist:
Voorbij gestreefd door andere merken in de oem wereld = minder inkomsten ook op de lange termijn met vervangende onderdelen = minder geld voor nieuwe ontwikkelingen.
Voorbij gestreefd door andere merken in de oem wereld = minder inkomsten ook op de lange termijn met vervangende onderdelen = minder geld voor nieuwe ontwikkelingen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Daar heeft DT Swiss de markt mee gepakt.
Vroeger zag je ook hier en daar nog wel Reynolds wielen standaard op midden/hoog segment fietsen, dat zie je nu ook zelden.
Tis DT Swiss of Dt Swiss based "eigen merk".
Vroeger zag je ook hier en daar nog wel Reynolds wielen standaard op midden/hoog segment fietsen, dat zie je nu ook zelden.
Tis DT Swiss of Dt Swiss based "eigen merk".
Less is bore
Ze zijn binnen en ik ben sowieso al positief verrast door het gewicht. Fabrieksopgave 1590gr en ik meet 1566gr. En als ik één review mag geloven is dat gewicht zonder ventielen. Want in die review zat een set iets over de 1600gr en met ventielen op 1612gr of zoiets.
Bij de meeste merken mag je er op een set sowieso al 25gram of soms nog meer bijtellen op het gewicht vanwege toleranties en dat velgtape niet is meegenomen in het geheel.
Bij de meeste merken mag je er op een set sowieso al 25gram of soms nog meer bijtellen op het gewicht vanwege toleranties en dat velgtape niet is meegenomen in het geheel.
Ride bikes, not tanks!