Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het "nieuwe" Puck Moonen topic

Tussendoor
Forum-lid

Tussendoor 09 aug 2023 23:14

Waarom een topic verwijderen uit het 'Fietscafé' omdat het je niet bevalt? Dan mogen van mij het auto-, politiek-, muziek- en aircotopic ook weg. Daar stoor ik me aan dus: hup, weg ermee!

Oh nee, topica waar ik me aan stoor daar blijf ik gewoon uit weg, want niemand dwingt me om ze te lezen, en ik word al helemaal niet gedwongen om ook nog eens ergens mijn negatieve mening te uiten.

Oftewel blijf gewoon weg uit de topics die je niet bevallen. Maar blijkbaar zijn er heel wat mensen die getriggerd worden om (negatief) te reageren als er iemand een berichtje post.

Ik hoop van harte dat deze personen op hun werk niet hetzelfde zijn...

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 10 aug 2023 06:17

JPAR schreef: 09 aug 2023 22:38 Waarom niet gewoon leven en laten leven? Als zij hier gelukkig van wordt en haar geld verdient, prima toch?
Gelijk heb je, maar voor sommigen blijkbaar moeilijk te verdragen.
Ook bizar dat sommigen in een andere ziens/levenswijze een rechtvaardiging zien om beledigend taalgebruik te rechtvaardigen.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 10 aug 2023 06:28

daniel1975 schreef: 09 aug 2023 21:07 Wat bij Puck de boel zo ongeloofwaardig maakt is de tegenstelling tussen vinden dat je als lustobject wordt gezien en aan de andere kant juist die lust aanwakkeren met sexy foto’s.
In wat is geloofwaardigheid dan een criterium? In jouw persoonlijke oordeel? Prima. Je geeft die hier mee? Ook prima. (Zeker omdat je dat in tegenstelling tot sommigen met respect doet). Maar daar houdt het dan op.

Je kan je ook ten gronde afvragen van waar die tegenstelling komt.
De sociale wenselijkheid (nodig voor het verschijnen in vele media, met commerciële connotatie) vereist dat je verklaart niet als lustobject gezien te worden. Dat hoort bij deze tijd (en bij de gecontroleerde dominante cultuur), dat was ooit anders, en misschien wordt het in de toekomst weer anders. Dat je aan die niet te ontkomen vereiste waarheidswaarde wil hechten is mijn inziens naïef. Het is gewoon opportunisme. En dat bedoel ik in een positieve zin.

borgmonster
Forum-lid

Gebruikersavatar borgmonster 10 aug 2023 10:40

Volgens mij ligt het probleem bij de personen die door lust opwekkende foto’s getriggerd worden om iemand ongewenst te benaderen. Of die getriggerd worden om iemand ongewenst e opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
Zo zijn we toch niet opgevoed?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 10 aug 2023 10:55

@Tussendoor,
Ik ben het helemaal met je eens,
Het schijnt lastig te wezen om een andere in d’r of zijn eigenwaarde te laten.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 10 aug 2023 11:34

Tussendoor schreef: 09 aug 2023 23:14 Waarom een topic verwijderen uit het 'Fietscafé' omdat het je niet bevalt? Dan mogen van mij het auto-, politiek-, muziek- en aircotopic ook weg. Daar stoor ik me aan dus: hup, weg ermee!

Oh nee, topica waar ik me aan stoor daar blijf ik gewoon uit weg, want niemand dwingt me om ze te lezen, en ik word al helemaal niet gedwongen om ook nog eens ergens mijn negatieve mening te uiten.

Oftewel blijf gewoon weg uit de topics die je niet bevallen. Maar blijkbaar zijn er heel wat mensen die getriggerd worden om (negatief) te reageren als er iemand een berichtje post.

Ik hoop van harte dat deze personen op hun werk niet hetzelfde zijn...
Je oordeelt over iemand die dit ter sprake brengt zonder te kennen etc.Misschien heeft het te maken met een beetje respect nog te hebben.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

bankrenner
Forum-lid

bankrenner 10 aug 2023 11:47

nijkie schreef: 09 aug 2023 22:07 Waarom niet Puck Moonen topic verwijderen en het bij schone dames houden,dit is nog een beetje gerelateerd aan 2 wielen.
Waarom gewoon niet meer klikken als je het niet meer bevalt.
Alle deugneuzen of "ze is geen wielrenner roeper" wegblijven uit dit topic aub.

Het zegt genoeg dat dit topic een stuk meer gevuld is dan het "Annemiek van Vleuten " of "Demi Vollering" topic (als ze al bestaan), daar is blijkbaar geen interesse voor. Dit topic heeft nog iets te maken met fietsen in tegenstelling tot het airco in huis topic.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 10 aug 2023 12:42

l'histoire se répète...

Tijd voor een nieuwe T&A foto van Puck lijkt me.

;-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

SiO2
Forum-lid

SiO2 10 aug 2023 13:07

53x11 schreef: 10 aug 2023 12:42 l'histoire se répète...
Déja vu.

En dat terwijl Timo hier niet meer actief is...

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 10 aug 2023 18:42

Tja, de hele industrie rondom het rijk worden van het beroemd zijn van het beroemd zijn is gewoon één verrotte bende. Zie b.v. de casus rondom "Lil Tay". Ik ga dan ook geen mooie woorden gebruiken voor eenieder die daar onderdeel vanuit maakt.
Campagnolo Ultra Dork

MPolleke
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar MPolleke 10 aug 2023 19:03

De vraag is niet of je mooie woorden wilt gebruiken. De vraag is om lelijke woorden achterwege te laten.

Sulla
Forum-lid

Sulla 10 aug 2023 20:40

Ernie C. schreef: 10 aug 2023 18:42 Tja, de hele industrie rondom het rijk worden van het beroemd zijn van het beroemd zijn is gewoon één verrotte bende. Zie b.v. de casus rondom "Lil Tay". Ik ga dan ook geen mooie woorden gebruiken voor eenieder die daar onderdeel vanuit maakt.
En jij werkt net als de 'fans' net zo hard mee met het in stand houden van die verrotte bende.

Negatieve aandacht is ook aandacht

En wat is een 'lil Tay'?

Plaats reactie