WK Glasgow 2023
Ongelooflijk wat een mentale kracht Vollering heeft, echt verbazingwekkend.
Mooi dat Annemiek van het publiek toch veel appreciatie kreeg voor een mooie carrière en wie weet wat had het ploegenspel gebracht als ze geen pech had....
Mooi dat Annemiek van het publiek toch veel appreciatie kreeg voor een mooie carrière en wie weet wat had het ploegenspel gebracht als ze geen pech had....
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ook na de finish was Vollering sterk. Ze heeft echt stappen gezet.
en mooie winst voor Lotte.
en mooie winst voor Lotte.
My bad, op Sporza had men het over een derailleur die niet meer werkte.Tussendoor schreef: ↑13 aug 2023 17:53Want? In de laatste ronde had ze een lekke band, zegt ze zojuist in een interview.
-
- Forum-lid HC
Nu zat ik naar eurosport te kijken en ik dacht persoonlijk ook dat het iets aan haar fiets was en geen lekke band.
Ze keek naar benenden en haar voorderrie stond op het kleine blad.
Ze keek naar benenden en haar voorderrie stond op het kleine blad.
Ik ben ook geen fan van Demi, maar vandaag ging ze er toch echt wel voor. Ze kon gewoon niet beter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was ook even gedegouteerd door Schotte. Dat was gewoon vissen naar een traan.lugosi schreef: ↑13 aug 2023 18:36Ze gaf het toch zelf aan in het interview met de uci-verslaggever. Die dan de vraag stelde tears of happiness? Blijkbaar had de man niet veel voorbereidend werk gedaan, want hij wist werkelijk niet waarover ze het had.
Ook bij de domme suggestieve vragen van Renaat werd het moeilijk voor haar.
Echt...
Knap van haar dat ze er niet op inging.
Regelmatig beurt overslaan toen de Zwitserse alleen voorop reed dat was duidelijk te zien.daniel1975 schreef: ↑13 aug 2023 21:46Wat deed ze verkeerd vandaag?
Ze kon niet beter en heeft gewoon gereden om alsnog zilver te halen ipv kijken en opgeven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is koers: van Vleuten was de aangewezen persoon daar voor en Demi kon niet beter.
Less is bore