Commentaar op commentaar
- Enzzo
- Forum-lid HC
Maar wat wil je dan? Dat ze gaan vragen hoe ze de kansen van de Japanse renster inschatten? Of ze denken dat Argentinië nog iets gaat doen?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Het is kiezen tussen Belgisch chauvinisme en de kwaakdoos bij de NOS (Eurosport is een no-go ivm reclame), dan kies ik toch voor het chauvinisme.
Ik heb Ruben van Gught afgezet nadat hij voor de 293383e keer ‘verdapperen’ zei.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Maar die reclame bij Europort valt ook wel mee het laatste uur. Volgens mij was de laatste 40km voor de finish.
Degene die er nu zitten nog nooit gehoord, maar het is best aardig
Degene die er nu zitten nog nooit gehoord, maar het is best aardig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als je niet zo goed tegen “het Vlaams” kunt waarom dan überhaupt de VRT opzetten om koers te kijken?!
Kijk gewoon lekker naar Eurosport met alle reclame, de harde G, de Rollende R en vooral die snerpende, akelige stem van mevr. Slappendel.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen met de keuze tussen al die verschillende zenders hier commentaar gaan geven op één bepaalde zender uit dat hele gamma?! Stel gewoon af op de zender waarvan het commentaar je goed ligt en bewaar je negatieve energie voor een leuk ritje ipv hier te klagen over zenders waar je liever niet naar kijkt!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Eurosport werd ik zot van de reclame.
NOS is een no go ivm Roxane ‘de fienis’ Kneteman. Derhalve.
NOS is een no go ivm Roxane ‘de fienis’ Kneteman. Derhalve.
Wellicht omdat dit het commentatorenkeuze topic is?Enzzo schreef: ↑14 aug 2023 01:46
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen met de keuze tussen al die verschillende zenders hier commentaar gaan geven op één bepaalde zender uit dat hele gamma?! Stel gewoon af op de zender waarvan het commentaar je goed ligt en bewaar je negatieve energie voor een leuk ritje ipv hier te klagen over zenders waar je liever niet naar kijkt!
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
En omdat er bij de mtb wedstrijden weinig keuze was, veroordeeld tot de stagair.
Less is bore
+1.El Pistolero schreef: ↑12 aug 2023 23:04 Zal best aan mij kunnen liggen maar ik trek dat commentaar op Sporza niet meer. Had vroeger hetzelfde met de ARD als het Duitse voetbalelftal speelde. Misschien is dit nog wel een tikkie erger rondom de Belgische renners. Een beetje chauvinisme kan ik wel aan maar dat op Sporza gaat alle schaamte voorbij.
Ik ben een groot fan van het kundige Belgische wielercommentaar en heb een grondige hekel aan het Nederlandse gezwets.
Daarom gisteren ‘diep in de finale’ naar de BBC overgeschakeld.
hun fietsen.
Bedoel je Tim de Vries? Die zat er gisteren ook weer. Daar zapp ik bij weg. En gisteren met Iris was geen fijne combi. Ik dacht dat ik haar wel prettig vond omdat ik laatst Engelstalig commentaar had op Eurosport en ik dacht dat zij dat was, maar zal iemand anders geweest zijn.daniel1975 schreef: ↑14 aug 2023 07:42 En omdat er bij de mtb wedstrijden weinig keuze was, veroordeeld tot de stagair.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/