WK Glasgow 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Achteraf gezien inderdaad niet nee
Maar daarmee liet ze zich wel in haar kaarten kijken. Net als met die overduidelijke kramp acties in pleine vue voor de hele kopgroep
Tactisch niet heel slim! Maar wellicht werkt het tactische spel heel anders onder de vrouwen….
Maar daarmee liet ze zich wel in haar kaarten kijken. Net als met die overduidelijke kramp acties in pleine vue voor de hele kopgroep
Tactisch niet heel slim! Maar wellicht werkt het tactische spel heel anders onder de vrouwen….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Maar dan laat je je toch even naar achter zakken voordat je gaat strekken!
Eerder was ze ook al over haar dij aan het wrijven terwijl ze probeerde om over de kopgroep te demarreren. Vreemde actie
Eerder was ze ook al over haar dij aan het wrijven terwijl ze probeerde om over de kopgroep te demarreren. Vreemde actie
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Tja, ze kwam op dr tandvlees terug.., en in de adrenaline of euvorie dacht ze van meteen erop en erover ofzo? Ik had het idee dat juist die actie de kramp opleverde.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Wat had Kopecky voor Sram groep op haar fiets gisteren? De groene merknaam op de shifters viel me op. Had ik nog niet eerder gezien. Is dat custom of ook voor gewone stervelingen te koop?
Michiel
Als het doel was dat t opviel, dan is t geluktfietsvriend schreef: ↑14 aug 2023 10:15 Wat had Kopecky voor Sram groep op haar fiets gisteren? De groene merknaam op de shifters viel me op. Had ik nog niet eerder gezien. Is dat custom of ook voor gewone stervelingen te koop?
Kopecky had eerder in de wedstrijd al een fietswissel moeten doen. Haar reservefiets was waarschijnlijk de fiets waarmee ze de tour heeft afgewerkt met groene shifters, passend bij haar groene trui. Vollering had voor de gelegenheid gele accenten op haar shifters. Custom dus.
https://images.app.goo.gl/SwzdwbUnwHAJhtRaA
https://images.app.goo.gl/SwzdwbUnwHAJhtRaA
Nu ja, die krampvertoning van Demi (op kop) daarvan dacht ik eerst dat het misleidend manoever was (naar de anderen toe) nadien dacht ik dan weer dat het een signaal was (bedekt) naar Lotte toe. Maar dat ze haar kramp er heeft uitgereden, zoals ze beweerde, snap ik dan weer niet. Was het taktiek dan was het wel een hele bijzondere.
-
- Forum-lid
Helemaal mee eens. In de laatste twee ronden werd duidelijk dat ze niet weg kon komen en zelfs al af een toe een gaatje moest laten. Vollering ging ook voor de titel en moet gevoeld hebben dat Kopecky gisteren een maatje te groot was.Dacht op een gegeven moment dat ze de kop liet hangen, maar kan niet anders dan respect voor haar hebben hoe ze er toch nog (weer) alles uitperste om zilver te halen.daniel1975 schreef: ↑13 aug 2023 21:46Wat deed ze verkeerd vandaag?
Ze kon niet beter en heeft gewoon gereden om alsnog zilver te halen ipv kijken en opgeven.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Ik ben geen fan van Uttrup Ludwig, die naar mijn smaak een groot aandeel had in het koersverloop, inclusief overwinning van Kopecky.