WK Glasgow 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kopecky had sowiso gewonnen. Was duidelijk de sterkste.
Less is bore
-
- Forum-lid
Thanks!JDW schreef: ↑14 aug 2023 11:13 Kopecky had eerder in de wedstrijd al een fietswissel moeten doen. Haar reservefiets was waarschijnlijk de fiets waarmee ze de tour heeft afgewerkt met groene shifters, passend bij haar groene trui. Vollering had voor de gelegenheid gele accenten op haar shifters. Custom dus.
https://images.app.goo.gl/SwzdwbUnwHAJhtRaA
Michiel
-
- Forum-lid HC
Vollering kan een beetje als een bitch overkomen, maargoed dat kleurt ook het veld.
Succes is over het algemeen een goede rede om snel inpopulair te worden.
Het prettige van dit WK parcours was gewoon dat de sterkste eigenlijk altijd wint.
Moeten ze vaker doen, ben je van een hoop gezeik af
Ik vond het een geslaagde opzet van het WK en een hele leuk 10 of 12 dagen wat was het?
Zelden zo vermaakt met een WK!
Het prettige van dit WK parcours was gewoon dat de sterkste eigenlijk altijd wint.
Ik vond het een geslaagde opzet van het WK en een hele leuk 10 of 12 dagen wat was het?
Helemaal met je eens. Vaker zo'n WK!wasbeer2006 schreef: ↑14 aug 2023 15:37 Vollering kan een beetje als een bitch overkomen, maargoed dat kleurt ook het veld.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
+1
Sinds 1969 volg ik het WK en deze staat ver bovenaan.
Ondanks (of juist door?) het "criterium" reden de toppers in alle categorieën voor de winst.
Ook wedstrijden op de baan enorm van genoten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Leuke dagen koers op alle verschillende disciplines. En boeiende wegwedstrijden waarbij je echt de sterkste moest zijn om te winnen.
Leuke dagen koers op alle verschillende disciplines. En boeiende wegwedstrijden waarbij je echt de sterkste moest zijn om te winnen.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Remco moest toch lossen?wasbeer2006 schreef: ↑14 aug 2023 15:37
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Dan durf ik wel te stellen dat zijn FTP hoger ligt dan van menigeen forumlid.
Er zullen er hier niet veel zijn die dat 2 minuten volhouden.ColumsbusMJ schreef: ↑14 aug 2023 16:53 Dan durf ik wel te stellen dat zijn FTP hoger ligt dan van menigeen forumlid.