Update 14-10-2023 Gravel/off-road forum rit.
-
- Forum-lid HC
Zal Fiets zelf ook aanwezig zijn, net als 18 jaar geleden? Komen jullie nog in het blad ook. En wie heeft de forum kleding nog? (Bij mij ligt die wel ergens nog in de kast)
Ik in Bennekom, dus Bert kan vast een voorstel doen voor een handige plek om af te spreken
Als ze meelezen en reageren eventueel dan zien we ze vanzelf wel.scottwilko schreef: ↑14 aug 2023 09:57 Zal Fiets zelf ook aanwezig zijn, net als 18 jaar geleden? Komen jullie nog in het blad ook. En wie heeft de forum kleding nog? (Bij mij ligt die wel ergens nog in de kast)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ergens bij Oranje-Nassau Oord en dan via de de paden achter de golfclub naar Wolfheze. Of geef ik dan al een deel van het parcours prijs? Gelukkig hebben we nog even. Wie zorgt er voor het juiste weer?klaastuin schreef: ↑14 aug 2023 10:45Ik in Bennekom, dus Bert kan vast een voorstel doen voor een handige plek om af te spreken
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Als mijn gezondheid het weer toelaat ben ik erbij. Leuk!
Wel op de MTB.
Wel op de MTB.
Hoogstwaarschijnlijk gaat er in 2 groepen gereden worden,voorkeur is max 6 en er kan onderweg ingekort worden als het te zwaar wordt.wasbeer2006 schreef: ↑15 aug 2023 10:17 Als mijn gezondheid het weer toelaat ben ik erbij. Leuk!
Wel op de MTB.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Dat is goed om te weten!
Zeker ook circa zes als max, veel groter vind ik niet prettig.
Zeker ook circa zes als max, veel groter vind ik niet prettig.
-
- Forum-lid
Het lijkt mij ook wel leuk om aan te sluiten. Weet iemand of de gravelpaden ook te fietsen zijn met een Koga Worldtraveler (toerfiets)? Ik kan tussentijds nog even controleren of ik er 28 gemiddeld mee kan fietsen over een route van 90 km.
Zijn niet alleen brede verharde gravelpad en zoals de Loenermark.Vereiste is toch dat min of meer off-road ervaring cross-mtb -Gravel.ColumsbusMJ schreef: ↑15 aug 2023 13:02 Het lijkt mij ook wel leuk om aan te sluiten. Weet iemand of de gravelpaden ook te fietsen zijn met een Koga Worldtraveler (toerfiets)? Ik kan tussentijds nog even controleren of ik er 28 gemiddeld mee kan fietsen over een route van 90 km.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.