Tubeless
Die ruim 9000km zoald Swedisch Chef schrijft moet inderdaad goed haalbaar zijn voor een achterband is mijn ervaring. Ik heb de mijne bij 7800km vervangen omdat een oud sneetje weer begon te lekken. Maar ik had er anders nog best even op doorgekund. De voorband zit er zelfs al 12800km op en daarvan is nog steeds de malnaad midden op de band zichtbaar. Helaas ook de 'haartjes' die op de zijkant van de band zitten vanuit de mal die ik wel erg storend vind voor het zicht van deze band. Zie ook bovenstaande foto. Al hebben ze dat niet allemaal heb ik ook gezien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ook bijzonder: in 2 dagen loopt mijn band leeg. Ding ligt er al 3 maanden op en is niet lek
Enige wat ik kan bedenken is lekkende ventielkern dus die maar ff gewisseld.
Enige wat ik kan bedenken is lekkende ventielkern dus die maar ff gewisseld.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb de band door een wasteil gehaald, maar kon niet diep genoeg onder water voor ventiel.
Less is bore
dan zal je het wiel even in een bad moeten leggen .
Mijn ervaring 2 dagen langzaam afgaan is dat je het veelal niet ziet in water.
En een wiel volledig onderdompelen om oo lang termijn bubbels te zien lijkt me geen goed idee.
Eventueel water met zeer ruim zeep aanbrengen in de hoop je iets merkt.
Mijn ervaring 2 dagen langzaam afgaan is dat je het veelal niet ziet in water.
En een wiel volledig onderdompelen om oo lang termijn bubbels te zien lijkt me geen goed idee.
Eventueel water met zeer ruim zeep aanbrengen in de hoop je iets merkt.
Velglint,heb ik ook gehad.daniel1975 schreef: ↑18 aug 2023 22:17 Ik heb de band door een wasteil gehaald, maar kon niet diep genoeg onder water voor ventiel.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Idd, het eerste wat in mij opkwam, ingescheurd bij/op een spaakgat.nijkie schreef: ↑19 aug 2023 08:37Velglint,heb ik ook gehad.daniel1975 schreef: ↑18 aug 2023 22:17 Ik heb de band door een wasteil gehaald, maar kon niet diep genoeg onder water voor ventiel.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Er hoeft maar iets vloeistof onder het velglint te komen met als gevolg loslatende tape.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tot op heden is de band nog op druk. Dus misschien heb ik geluk en is het alleen een nieuwe kern.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Vloeistof "op" zou ook nog kunnen. maar als het nu verholpen is zal het wel goed zijn nu