Ja ja, ons kluppie is nog springlevend hoor Wel nieuw design kleding, logo's zijn vrij klein wat op zich wel mooi is, maar nadeel is blijkbaar dat het niet meer opvalt Het noorden des lands rijdt met het logo van Spaak en de rest met het logo van De Proloog.
Trois Ballons 2023
Yes klopt ja! Ik fiets nog maar relatief kort maar wel heel veel, wedstrijden in Nederland is prachtig maar echte bergen heb ik nog nooit gezien. Wil er wel eens een poging aan wages om te zien hoe me dat gaat bevallen. Wat is het grote verschil met een Vogezen Cyclo dan?Kluus schreef: ↑14 jun 2023 15:11Ah ja, in de Spaak pakjes zeker? Ik zat al te denken, "Spaak, dat ken ik ergens van" en toen zag ik later jouw ritjes op strava . Was er eentje bij die steeds weg reed bij de groep en dan weer achteraan sloot, dat was wel apart, maar verder reden ze een mooi tempo! Vooral op de Col d'Oderen en naar de Markstein hebben we veel aan elkaar gehad.
De Grand Ballon daalden wij iets sneller af met zijn tweeen, daar ben ik ze helaas kwijt geraakt. Daarna de Hundsruck en toen kwam ik in het lange stuk dal naar de Ballon d'Alsace helaas in een ander groepje waar verder niemand wilde rijden . Dacht dat die andere gasten er toen wel weer bij zouden komen maar dat was niet meer het geval.
Gewoon doen! Kans is groot dat ik vanaf nu ook voornamelijk Vogezen cyclos ga rijden. Met onze groep zien we het niet meer zo zitten om een cyclo te koppelen aan onze jaarlijkse fietsvakantie, zoals we tot nu toe deden, omdat je dan of te veel doet voor de cyclo of je potentiele ritten moet opofferen. En naar de Vogezen is nog wel net te doen voor een hit and run en als het weer mee zit is het geweldig fietsen daar.Misschien dat ik volgend jaar ook eens een poging waag, al heb ik mijn gewicht niet meezitten
Dat die in de Vogezen is, dichter bij huis dan bijvoorbeeld de Alpen .Rolandos schreef: ↑15 jun 2023 08:50 ...
Yes klopt ja! Ik fiets nog maar relatief kort maar wel heel veel, wedstrijden in Nederland is prachtig maar echte bergen heb ik nog nooit gezien. Wil er wel eens een poging aan wages om te zien hoe me dat gaat bevallen. Wat is het grote verschil met een Vogezen Cyclo dan?
Maarja voor jullie toch weer zo'n 3 uur langer rijden dan voor ons natuurlijk.
Ik denk dat het je wel goed af kan gaan hoor, ondanks gewicht, ik ben zelf ook altijd iets boven de 80 kilo en kan toch wel redelijk mee komen. Je zult dan waarschijnlijk meer een "tijdrit type" klimmer zijn, dus gewoon langere tijd power pushen, maar dat is bij een cyclo juist wel OK vind ik.
Dat zal nog wel een paar maanden duren. Maar niet getreurd, deze tocht is nooit uitverkocht.
Inschrijving start doorgaans in november.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
https://domaine-de-champe.fr/ heb ik zelf wel vaker gestaan, redelijk centraal in de Vogezen.
Trois Ballons start wat zuidelijker dus dan heb je de dag van de cyclo nog wel een verplaatsing.
Trois Ballons start wat zuidelijker dus dan heb je de dag van de cyclo nog wel een verplaatsing.
Sterker nog, die pop-up banner zie ik al sinds oktober verschijnen
Hopelijk opent de inschrijving binnenkort alsnog, maar het lijkt toch een voorteken van organisatorische uitdagingen... tenzij ze hiermee willen bewerkstelligen dat meer mensen kiezen voor de Gran Fondo Vosges twee weken eerder op 19 mei 2024.
Sinds een kleine twee weken kun je je inschrijven voor Les 3 Ballons 2024. Heb mezelf ook ingeschreven. Wordt mijn tweede 'Gran Fondo' met tijdregistratie, al moet mijn eerste ook nog plaatsvinden, maar die is vlak ervoor op 12 mei (3 RIDES in Aken) . Ben zelf sinds circa 5 jaar relatief fanatiek aan het fietsen, maar heb het tot nu toe alleen bij reguliere (eigen) tochten gehouden. Nu eens kijken hoe dit soort werk bevalt.